Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-11 18:03
Hoi,

Ik heb van een medetweaker een nokia E51 gekocht, mooie telefoon alleen er werd niet bij gezegd dat er stof onder het scherm zat. Omdat je frontjes kan verwisselen op deze telefoon dacht ik dat ik het dan zo op kan lossen. Maar nu komen de 2 probleempjes:
  • Er zit een imbus achtig superklein patroon in de schroefjes, wat voor schroevendraaier heb ik hier voor nodig?
  • Kan ik het frontje er uberhaubt wel uithalen door alleen maar wat schroefjes los te maken, of moet ik ook nog wat anders losmaken
  • kan ik het stof achter het cover schermpje eraf halen door het frontje er uit te halen?
Verder werkt de telefoon prima hoor, alleen het stof is irritant.

Bedankt :)

• Loekasj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-11 11:16
Als je het accuklepje erafhaalt zie je 4 torx-schroefjes. Als je deze los schroeft kan je zo het frontje eraf halen, is super simpel. Let er wel op dat het frontje bovenin vast zit geschoven, je moet m dus vanaf onderen (bij de laadconnector enzo) omhoogwippen en dan naar boven schuiven.
En je moet natuurlijk een passende torx-schroevendraaier hebben. Ik weet zo uit m'n hoofd niet welke maat, maar als je naar een fatsoenlijke bouwmarkt gaat hebben ze die wel.

P.S.
Je kan trouwens het schermpje het beste schoonmaken met een doekje waarmee je brillen schoonmaakt (geen natte, maar droge)

P.S.S
Je moet een torx 6 schroevendraaier hebben :)

[ Voor 16% gewijzigd door Loekasj op 19-04-2010 13:25 ]