Oh boy, gisteravond heeft mijn laptopje een virus opgelopen. Ik kreeg opeens internet explorer browsers met wat dubieuze content en mijn google werkt niet meer (in Chrome en Firefox). Ik heb meteen AVG geïnstalleerd en gescand, ik heb nu geen last meer van die Internet browsers maar mijn google werkt dus niet.
Zo ziet mijn google er uit, ik vond het lettertype er wat raar uitzien en die reclamelinks linksboven.

En dit krijg ik terug als ik een zoekterm invoer, let ook op de adresbalk.

Ik ben nu weer aan het scannen en heb opnieuw een hit in c:/windows/lgugyb.exe, maar is iemand bekend met dit virus? Wat kan er voor zorgen dat google niet meer werkt bij mij?
Okay, net even via zoeken.nl een zoekterm er doorheen gegooid en van daaruit in mijn host file gaan kijken (c:/windows/system32/drivers/etc/host) en die stond dus vol met crap waardoor mijn google werd doorgelinkt naar een andere site. Troep er uitgehaald en nu werkt het weer
.
Zo ziet mijn google er uit, ik vond het lettertype er wat raar uitzien en die reclamelinks linksboven.

En dit krijg ik terug als ik een zoekterm invoer, let ook op de adresbalk.

Ik ben nu weer aan het scannen en heb opnieuw een hit in c:/windows/lgugyb.exe, maar is iemand bekend met dit virus? Wat kan er voor zorgen dat google niet meer werkt bij mij?
Okay, net even via zoeken.nl een zoekterm er doorheen gegooid en van daaruit in mijn host file gaan kijken (c:/windows/system32/drivers/etc/host) en die stond dus vol met crap waardoor mijn google werd doorgelinkt naar een andere site. Troep er uitgehaald en nu werkt het weer
[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 17-04-2010 12:26 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps