CI+ en Zeelandnet/Delta met losse smartcard en cam-module

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Mijn vader heeft een Sony 32W5500 aangeschaft. Hij wil hier ook graag digitaal tv op kijken, maar dan zonder een extra kastje (en een extra afstandsbediening). Hij heeft gebeld met Delta (Zeelandnet) hoe hij dit moet regelen met hen maar zij kennen blijkbaar geen andere modus dan 'bestel het digitale TV-startpakket met decoder en al en het komt in orde'. Hij wil dat niet en wil 'gewoon' een insteekmodule oid (net zoals mijn broertje en ik bij Ziggo hebben) en een losse smartcard aanschaffen. Wie o wie kan vertellen wat hij moet aanschaffen/bestellen en waar hij dat (omgeving Goes of Kloosterzande/Hulst) kan kopen? Online bestellen mag uiteraard ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:34

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb in Middelburg ook digitale TV van Delta met een Samsung TV, daarvoor heb ik bij de Mediamarkt in Middelburg een CI+ tuner gehaald voor in het CAM slot, werkt gewoon.

Bij de MM wist de verkoper goed waar ie het over had, niet elke TV werkte namelijk goed met die insteekkaart, dat is ook de reden dat ik toen die Samsung genomen heb.

Je zou daar eens kunnen kijken, scheelt je een Humax tuner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
Dank voor je megasnelle reactie. Weet je toevallig het merk/type van die CI+ module? Verder vraag ik me nog af of er ook een smartcard in moet en zo ja, hoe je daar dan aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Laatst online: 23:00
hoe je aan een smartcard komt kun je echt heel makkelijk zelf vinden hoor ....
http://lmgtfy.com/?q=delta+digitale+tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
Mitch schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:58:
hoe je aan een smartcard komt kun je echt heel makkelijk zelf vinden hoor ....
http://lmgtfy.com/?q=delta+digitale+tv
Sorry, maar ook dan zie ik niet hoe ik aan een losse smartcard kom. Kun je me de directe linkgeven anders? Blijkbaar zie jij iets dat ik niet zie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Laatst online: 23:34

Snow_King

Konijn is stoer!

De smartcard koop je ook bij de Media Markt, is gewoon van Delta, zit in het starterspakket.

Welke CI+ module het is, pff, hij zit in de TV en daar trek ik hem liever niet uit, vind de aansluitingen nogal fragiel (pootjes kunnen buigen als de CI+ er in gaat), maar het was een kleine verpakking met groen/geel karton.
Pagina: 1