[FP] Flamewar in 'Wildgroei aan veiligheidssystemen ...'

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Ik denk dat ik het niet eens echt hoef aan te wijzen maar in nieuws: 'Wildgroei aan veiligheidssystemen maakt auto's onveilig' staat zo ontzettend veel gezeur, het is een flamewar van jewelste.

Gezeur over spelling: check
Gezeur over 'spelling is dynamisch': check
Gezeur over 'spelling is een middel': check
Gezeur dat er meer dan 3 hoogleraren zijn in Nederland: check
Gezeur dat het allemaal onzin is: check
Beste stuurlui staan aan wal: check

Ik weet niet of het volgens de policy past om gewoon een hele zooi te verwijderen? Waarschijnlijk niet, maar misschien kunnen er dan een paar DMs de deur uit? Ik vind het echt geen stijl en nergens meer over gaan als artikelen alleen maar een zee van slechte reacties zijn en je een paar meter moet scrollen voordat je bij goede reacties komt. (Of natuurlijk de filter op +1 zetten, maar ik vind dan altijd dat ik wat mis :P ).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:22

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even verplaatst naar LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik neem aan dat dit topic een melding betreft en niet iets voor het beleid, dan zet ik het door naar SM zodat de verantwoordelijken dit kunnen oppakken :)

[ Voor 4% gewijzigd door SmartDoDo op 17-04-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kop ik hem door naar TMF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
SmartDodo: ik had hem inderdaad beter in SM kunnen zetten. TMF kan ook, maar ik had op iets meer gehoopt dan alles op '-1' :).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de discussie over het aanpakken van userreacties op de FP (waar moderatie initieel voor bedoeld is) hoort in TMF :) Heel veel enthousiasme lijkt er echter niet te zijn voor een discussie erover - wellicht omdat je een specifiek voorbeeld aanhaalt. Een algemene brede discussie wordt volgens mij ook al wel gevoerd in andere topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Tja, ik zat eigenlijk te wachten op een powermod... Die kan reacties op -2 zetten en waarschuwingen uitdelen waar nodig. Een discussie is verder niet echt nodig wat mij betreft.

[ Voor 19% gewijzigd door Dirk op 19-04-2010 13:54 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind het eigenlijk wel meevallen? Ja het is veel érg offtopic gezeur over spelfouten, grammatica, niveau en dergelijke. Maar om het nou een 'flamewar van jewelste' te noemen, nee dat niet. :) Ik heb het véél erger gezien. Dat gezegd hebbende ga ik vanavond wel wat mensen laten weten dat we niet van dit soort opmerkingen gediend zijn op T.net.

Anyways; afgehandeld dus. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.