Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11 14:58

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik kon het niet 1-2-3 vinden, maar in mijn Desire kan ik als ik het huisje ingedrukt houd zien welke programma's op de achtergrond draaien toch? Hoe sluit je programma's daarbinnen?

En wat is volgens jullie de beste MSN client? MSN Droid hoorde ik nog wel eens langs schieten

Groetjes,
Nick

[ Voor 18% gewijzigd door N1ckk op 17-04-2010 00:54 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
Probeer het hier eens: HTC Desire - Deel 3 :)

The devil is in the details.

• N1ckk

N1ckk

Topicstarter
Ja dat begrijp ik, maar het is een dermate groot topic dat ik het handiger vond om een verse te starten.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
Zou wat zijn als iedereen zo dacht ;) Kleine vragen, zoals deze, kan je het beste gewoon in de algemene topics stellen.

The devil is in the details.

• N1ckk

N1ckk

Topicstarter
Hmm opzich heb je eigenlijk wel gelijk ja. Een mod mag deze closen en ik ga verder in bovengenoemd topic.

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-10 20:14
Laat ik je eerste vraag even beantwoorden, je hoeft applicaties in Android niet af te sluiten. Ze gaan in een soort standby stand in het geheugen en kunnen dan (als het goed is) niks meer doen.
Sommige applicaties kun je echter wel via hun menu gewoon afsluiten, dus dat kan weer per applicatie verschillen.
Er was ook ergens een test gedaan, en gek genoeg is het beter voor de batterij om applicaties niet via een task manager te killen dan wel.

Zeker wanneer je van Windows Mobile komt dan is dat best een omschakeling! Ik sluit nu nooit meer iets af (tenzij het expliciet in de applicatie staat, zoals CoPilot live en/of games etc). En het werkt prima en blijft lekker snel werken allemaal.

edit: oh ja, home knop ingedrukt houden is niet welke apps er nu draaien, maar gewoon de laatste 6 gebruikte apps.

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorRVL op 17-04-2010 02:19 ]

• N1ckk

N1ckk

Topicstarter
Thanks :-), na een tijdje spelen had ik het idd ook al een beetje door. Maar iig bedankt voor je reply :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vragen over de werking van de telefoon passen inderdaad beter in het grote topic. Mocht je met problemen zitten mag het overigens wel in een nieuw topic.

Deze zal ik dan maar dicht doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.