in elkaar gezet en nu?

Pagina: 1
Acties:

• mafiosen
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12-2021
oke ik hem op tweakers recent mijn pc laten samenstellen en ik heb hem besteld en opgehaald dus ben ik vanavond vrolijk aan het in elkaar zetten begonnen alles werkt prima een ding ik zie geen beeld ;? ik heb 3 draden over een voor crossfire een die bij de video kaart kwam en een dunne breede kabel waarschijnlijk voor de HD maar daar had ik al van die roze sata kabels voor.
dit is mijn samenstelling:

http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B225956%5D=1

wie weet hier raadt mee

• B. Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 09:17
Ik adviseer deze: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Edit:
Die crossfire kabel is voor als je meerdere videokaarten in je systeem hebt zitten en die samen wilt laten werken. De "Dunne brede" kabel zal waarschijnlijk een IDE kabel zijn en de kans is groot dat je die niet nodig hebt.

[ Voor 59% gewijzigd door B. Stuff op 17-04-2010 00:04 . Reden: Toevoeging. ]

• mafiosen
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12-2021
@B. Stuff
mm dit lost niet echt mijn probleem op :s omdat alles wat ik probeer hij als een normale computer op reageert met zoemers en piepjes alleen geen beeld als ik bv een cd er in plaats hoor je hem in een keer aan de slag gaan en wat harder gaan zoemen

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
heb je je vga/dvi kabel wel aangesloten op de videokaart en niet op het i/o shield van het moederbord?

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

nedernakker schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:11:
heb je je vga/dvi kabel wel aangesloten op de videokaart en niet op het i/o shield van het moederbord?
Hoe wil jij iets op dit aansluiten?
Afbeeldingslocatie: http://www.itx-warehouse.co.uk/ProductImages/EPIA_Classic_Backplate.jpg

Misschien handig om eerst ff te kijken waar je het over hebt, voor je zoiets post.

Of bedoel je dat het op de on-board videokaart is aangesloten? Dat zou nog kunnen.

Heb je de videokaart er wel goed in gedrukt en vergrendeld? Dit kan soms nog wel eens het euvel zijn. Alles dus even van begin af aan nalopen op kabeltjes en alles aandrukken en controleren of het ook echt goed contact maakt.

[ Voor 27% gewijzigd door Hooglander1 op 17-04-2010 00:25 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• B. Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 09:17
Wat ik met mijn post bedoelde te zeggen is dat je nogal weinig informatie geeft. Wat heb je al geprobeerd? Hoe sluit je alles aan? (DVI kabel van de videokaart naar de monitor neem ik aan?) Heb je al dingen vervangen? (DVI kabel/andere monitor?)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-12 13:15

M2M

medicijnman

en naast een duidelijk verhaal, zou je ook foto's kunnen schieten. Spendeer een kwartiertje aan het maken van foto's en laat ze hier zien. Geef duidelijk aan wat je gedaan hebt (en in welke volgorde).

Daarnaast is het misschien verstandig om de specificaties van je pc hier in dit topic te typen. Als Azerty er mee ophoud weten de volgende mensen met een soortgelijk probleem niet meer over welk systeem dit ging.

-_-

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:30

D4NG3R

kiwi

:)

Krijg je piepjes als de PC word aan gezet?

Haal het geheugen er eens uit.. krijg je dan wel piepjes?

Zo kaal mogenlijk opstarten, piepjes? (dus zonder videokaart & geheugen.. alleen CPU erin laten)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12 17:34
Monitor met de hand instellen op de aansluiting die je hebt gekozen, dus vga of digitaal.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Moederbord heeft geïntegreerde graphics maar die schakelt automatisch uit als je een dedicated videokaart aansluit zoals in jouw geval. Heb je je beeldscherm wel op de goede video-uitgang aangesloten, dus de ATI 5770?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

job

mafiosen schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:09:
en piepjes alleen geen beeld als ik bv een cd er in plaats hoor je hem in een keer aan de slag gaan en wat harder gaan zoemen
Wat voor piepjes? meer dan 1 piepje is meestal foute boel. Kijk dan in de handleiding van het moederbord wat die piepjes betekenen.
Pagina: 1