Welke oplader

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou morgen een oplader kopen voor een VARTA D24 60AH batterij, zelf heb ik niet zo een verstand van wat voor batterij het is. Maar ik dacht aan een onderhoudsbatterij of startbatterij of AGM batterij of loodzuurbatterij?
Ik raakte er niet meer wijs uit...
Men vraag was kan ik hem opladen deze oplader:

http://www.autoteilemann....ladegeraete/169961_gr.jpg

Zo niet kan iemand mij dan zegge waar ik op moet letten als ik een oplader koop?

Dankuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:01
Een Varta D24 is een autoaccu, dus met een acculader kom je al een heel eind. Dat had je natuurlijk ook zelf kunnen vinden door 'Varta D24' in te typen in Google.

En ik weet niet wat dit net Audio/HiFi te maken heeft...

Maar de lader uit je foto, daar kom je inderdaad al een heel eind mee.

[ Voor 14% gewijzigd door dreamscape op 16-04-2010 23:38 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dreamscape schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:38:
Een Varta D24 is een autoaccu, dus met een acculader kom je al een heel eind. Dat had je natuurlijk ook zelf kunnen vinden door 'Varta D24' in te typen in Google.

En ik weet niet wat dit net Audio/HiFi te maken heeft...

Maar de lader uit je foto, daar kom je inderdaad al een heel eind mee.
ja maar ik weet ook niet hoe ik die Audo/ Hifi daar geplaatst heb want ik ben nog maar 15 min nieuw op deze site dus dat zal wel wat verklaren . . .

Maar ik wist dat het een autoaccu was maar de rest speelt geen rol dus. . .

U bent zeker dat die lader geschikt zal zijn?
En weet u ook of deze geschikt is voor het maken van een soort kratradio?
Of deze het lang zal volhouden bij 38 W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterlans
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:34
V=I*R he ;)
12 volt, radio die 38 watt verbruikt, kom je op 0,32 ampére.
Met een accu die in dit geval een capaciteit van 60 Ah heeft zou je op 180 uur komen... Dat is uiteraard in theorie, ik neem aan dat je daar best wel wat vanaf mag halen, maar hoeveel kan ik je niet zeggen.

Dit is echter allemaal te googlen, en daarnaast is er zelfs een topic op GoT dat specifiek over kratradio's gaat (ondertussen al meerdere delen...) en waar vermoedelijk al je vragen in beantwoord kunnen worden. Je zult echter ook zelf wat moeite moeten doen, als je dan tegen vragen aanloopt kun je om hulp vragen...

edit: zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1360919/0

[ Voor 6% gewijzigd door Masterlans op 16-04-2010 23:58 . Reden: toevoegen url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:59

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:44:
[...]

ja maar ik weet ook niet hoe ik die Audo/ Hifi daar geplaatst heb want ik ben nog maar 15 min nieuw op deze site dus dat zal wel wat verklaren . . .
Hoi, en welkom op GoT.

Ik snap dat je graag antwoord wil op je vragen, maar op deze manier (ik weet niet hoe het hier werkt, dus ik doe maar wat) is het niet de bedoeling hier.

Dit topic gaat dan ook op slot, jouw vragen zijn makkelijk te googlen, uit te rekenen, of te bevragen in het kratradio topic.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.