Kan geen apps instaleren op de iPod touch?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds twee jaar een ipod touch in mijn bezit. Gezien ik deze altijd simpel voor het beluister van muziek heb gebruikt heb ik nooit echt de behoefte gehad om itunes te gebruiken. Nu heb ik echter laatst eens rond gekeken en een aantal gratis apps gedownload om het gebruik van mijn ipod optimaal te maken.
Nu ben ik hopeloos met computers en itunes is dan ook nog steeds een rampzalig groot probleem. Ik heb de apps inmiddels gedownload, de computer een machtiging gegeven maar ik krijg de apps niet op mijn ipod gezet.

Ik ben een beetje op google gaan zoeken en kwam op de jailbreak uit. Maar als ik het goed heb begrepen zou je deze alleen nodig hebben om apps te downloaden die niet door appel op de markt zijn gebracht. Kan het zijn dan mijn software 1.1.5 te oud is om deze apps op mijn ipod te instaleren? Zijn de apps alleen op de iphone te instaleren of doe ik iets verkeerd? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:52
Je moet je ipod eerst update naar de laatste versie 3.1.3!
Je loopt heel erg achter kwa software
Je update je ipod via Itunes door op je ipod te "klikken" als hij aangesloten is en op update te klikken.
De rest gaat automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, daar was ik al bang voor. Ik begrijp dat er geen mogelijk is om zonder creditcard te betalen buiten het clickandbuy systeem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Jawel, iTunes Gift Cards. ;)