Nas met i-Tunes compatibiliteit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje ben ik aan het uitzoeken wat nou precies de i-Tunes compatibiliteit op een NAS betekent.

Ik heb een tijdje geleden een Netgear Stora gekocht, die ik wil gebruiken voor veilige opslag van allerhande media, maar ook voor het direct streamen van muziek en films naar mijn nieuwe TV, Sony kdl40 hx700. Nu heeft de tv wel een eigen simpele manier om muziek van de Stora af te plukken, maar afspeellijsten behoort niet echt tot de mogelijkheden. Daar ik al langer i-Tunes gebruik en de Stora dus deze compatibiliteit heeft vraag ik mij af hoe ik dat moet zien? Kan ik afspeellijsten via de Stora op mijn tv afspelen? Hoe werkt dat nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:01
iTunes compatible houdt in dat je vanuit iTunes de MP3 bestanden kunt benaderen. Je NAS deelt de MP3 bestanden volgens DAAP, waardoor iTunes het ziet als soort externe library. Het is nogal basic, dus ik vind dat je er in de praktijk weinig aan hebt.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49
De itunes compatibileit is niets meer dan een soort van itunes server. Je hebt al je muziek op je nas staan, en alle pc's in je netwerk kunnen dmv itunes die server bereiken.

Voor de mensen met itunes leuk, dat programma gaat slecht om met losse bestanden bestanden (op shares).
Maar als je geen itunes gebruikt volstrekt overbodig.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 17-04-2010 18:00 ]