Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Nokia N95 8GB,

Vanochtend een sms ontvangen, waarna mn mobiel bleef hangen in de trilfunctie. Mobiel uit moeten krijgen door het verwijderen van de batterij, maar nu kan ik eigenlijk niks meer met mijn telefoon.. Zodra hij opgestart is loopt hij vast en na een minuut of 2/3 start hij weer opnieuw op..

Als ik mijn batterij eruit haal en hem er weer in doe.. Moet ik mijn wachtwoord invoeren, loopt ie weer vast na het opstarten.. Start hij na 2/3 minuten weer opnieuw op (hoef dan niet meer mijn wachtwoord te geven).. Loopt ie weer vast.. etc etc.

Ook aansluiten op de PC werkt niet.

Heeft iemand een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt!

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-11 22:07
Hoe oud is de telefoon? Als hij minder als 2 jaar oud is kan je gewoon terug gaan naar een Nokia Service Point en daar na laten kijken. Vaak is dit een garantie geval.

Verwijderd

Sowieso alles backuppen als je de mogelijkheid hebt. Contactpersonen, foto's etc.
Daarna een hard-reset uitvoeren (dus de telefoon leeg en alles naar de fabrieksinstellingen). Of naar een Nokia Service Point gaan inderdaad.