Ik had in mijn pc te weinig ruimte voor mijn film collectie. zodoende heb ik ene 2e HDD gekocht van 500 GB. Nu zit er dit in mijn systeem
1x 640GB Boot schijf (windows 7 en documenten, programfiles enz.)
2x 500GB Raid 0 film opslag'
Direct na het instellen van de raid array startte windows 7 niet meer op, het intro schermpje verschijnt, maar blijft hangen en verdwijnt om te worden op gevolgd door een BSOD wat slechts enkele mili seconden blijft hangen, tekort dus om te lezen. Startup repair gaf aan dat er een fout was met een corrupte driver of zo iets. Maar aangezien ik mijn Raid via het intel matrix gebeuren heb geregeld snap ik niet hoe deze melding kan komen.
Heeft iemand hier ervaring/een oplossing voor (Mijn Mobo is een P5Q Pro)?
1x 640GB Boot schijf (windows 7 en documenten, programfiles enz.)
2x 500GB Raid 0 film opslag'
Direct na het instellen van de raid array startte windows 7 niet meer op, het intro schermpje verschijnt, maar blijft hangen en verdwijnt om te worden op gevolgd door een BSOD wat slechts enkele mili seconden blijft hangen, tekort dus om te lezen. Startup repair gaf aan dat er een fout was met een corrupte driver of zo iets. Maar aangezien ik mijn Raid via het intel matrix gebeuren heb geregeld snap ik niet hoe deze melding kan komen.
Heeft iemand hier ervaring/een oplossing voor (Mijn Mobo is een P5Q Pro)?