windows authentication problem - slsvc corrupt?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers!

Sinds een paar dagen weigert mijn windows-installatie updates te downloaden. Na enig zoeken blijkt software licensing uit te staan: alleen kan ik de verantwoordelijke service (slsvc.exe) niet meer opstarten...

Wat nu? Windows-installatie was pre-installed op de laptop die ik een halfjaar geleden kocht (allemaal 100% legaal, heb de bon en de EULA), maar de leverancier geeft nu niet thuis, en MS verwijst me naar de leverancier...

Is er een manier waarop ik dit zelf kan oplossen? Dan hoor ik het graag!

dank, Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Ik neem aan dat het een OEM installatie is. Dan is idd niet MS maar je leverancier verantwoordelijk voor de problemen met een Windows installatie. Als je een retail heb, dan mag je bij MS aankloppen.

Kun je geen nieuwe gerecoverde installatie uitvoeren?

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

De versie van Windows is wel handig. Me dunkt 7, maar toch.
probeer eens http://www.microsoft.com/genuine en dan valideren. Kijk wat dat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Afgezien van het feit dat er natuurlijk erg weinig info in je startpost staat (Welke Windows versie, wat heb je zelf al allemaal geprobeerd, etc) is dit natuurlijk gewoon een zaak voor de winkel waar je hem hebt gekocht. Tja..het is een OEM (neem ik aan) en dan behoort de leverancier je gewoon support te leveren :+