Office 2003 OEM via GPO met MDT file?

Pagina: 1
Acties:

• ARKO
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Heren,

Een klein vraagje: Is het mogelijk om Office 2003 OEM op de 1 of andere manier via GPO te installeren doormiddel van een MDT file?

Op de client krijg ik de volgende melding: Product: Microsoft Office Professional Edition 2003 -- This version of Microsoft Office 2003 does not support Office Custom Installation Wizard transforms.

Wanneer er een andere manier is hoor ik dat graag.

Alvast bedankt!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nee :) Daar moet je inderdaad een Enterprise voor hebben.
Sowieso kom je al in de problemen als je OEM licenses gebruikt met dezelfde key op meerdere systemen (wat je met een dergelijke uitrol gaat doen).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan office 2003 OEM wel via een gpo uitrollen, maar je kan inderdaad geen aanpassingen doen, niet in de vorm van een CMW, MST of andere. Dit is een beperking van OEM.

Uitrollen met alle default settings via gpo, en dan temmen via admtemplates in gpo's en scripted of handmatige activatie per pc met eigen sleutel lijkt me het beste. Of toch upgraden naar een volume licensed versie.

Niet handiger om je OS als image te deployen met Office er al in? Erg makkelijk hardware-onafhankelijk te doen als je maar minimaal Vista gebruikt. Bonus is dat je dan gelijk ook nog bergen andere zaken kan perfectioneren/configureren :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters