Extender not found (Xbox 360)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
Graag wil ik mijn Sony Vaio (AR71S met Windows Vista Home Premium) wireless aansluiten op mijn xbox 360. De Xbox is gekoppeld via UTP aan een Netgear WNR3500. Mijn vaio draadloos. De WNR3500 maakt weer verbinding met een standaardrouter van versatel/tele2 (wireless uitgeschakeld van die modem).

De computer vind de Xbox wel in het netwerkoverzicht. Desondanks kan hij de extender via Media Center niet vinden:

Afbeeldingslocatie: http://www.amillionpixels.com/host/netwerkoverzicht.jpg

Networksharing op mijn vaio staat aan en UPnP op de router staat ook aan. Ik heb al geprobeerd de xbox een vast IP van te 10.0.0.10 geven, maar dat helpt niet. Alle firewalls en virusscanners uitzetten (op mijn vaio heb ik NOD32, Windows defender en Ad-Aware lopen), maar ook dit mocht niet baten. Windows Media Player 11 heb ik en die ziet de Xbox ook.

Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als ik het goed heb moet je de extender eerst op je 360 koppelen aan je pc en niet omgekeerd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
Boeboe schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 18:34:
Als ik het goed heb moet je de extender eerst op je 360 koppelen aan je pc en niet omgekeerd :)
Als ik de Media Center setup draai op de 360 krijg ik een installatiecode. Wanneer ik die via "add extender" in mijn Media center op de vaio intyp, gaat hij op zoek naar de 360, maar kan deze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 20:23
Kun je vanuit het dashboard de muziek of video's op de computer benaderen? Vroeger kon dan in sommige gevallen de media center optie niet werken en omgekeerd. Ik dacht dat dit probleem met een update was verholpen.

[ Voor 50% gewijzigd door rdjnl op 16-04-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
rdjnl schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:44:
Kun je vanuit het dashboard de muziek of video's op de computer benaderen? Vroeger kon dan in sommige gevallen de media center optie niet werken en omgekeerd. Ik dacht dat dit probleem met een update was verholpen.
Nee, ook op die manier kan ik m'n media niet benaderen. De Vaio en Xbox zijn helemaal up-2-date.