Vandaag ben ik eigenlijk al de hele dag aan het zoeken naar een bepaalde basis script om meerdere feeds die in een tabel staan uit te lezen en uit te lezen in een tabel...
Tijdens me zoektocht kom ik eigenlijk alleen neer op scripts voor enkele feeds, alleen niet met meerdere feeds mogelijkheden die samen gevoegd kunnen worden en op datum uit worden gelezen.
Enige script waar ik wat er een beetje op lijkt is:
Hiermee ben ik wezen kloten, maar met dit script gaat het mij nog niet lukken... Voor de rest zal ik ook nog moeten na denken hoe ik meer dan 2 feeds kan uit lezen als deze uit de database wordt opgehaald...
Ik hoop dat iemand zit wat hierin fout gaat en me een stap verder kan helpen. Momenteel ben ik meer aan het zoekend naar betere voorbeelden, dus mocht er iets anders beter zijn dan hoor ik dit graag.
Tijdens me zoektocht kom ik eigenlijk alleen neer op scripts voor enkele feeds, alleen niet met meerdere feeds mogelijkheden die samen gevoegd kunnen worden en op datum uit worden gelezen.
Enige script waar ik wat er een beetje op lijkt is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <?php $xml = simplexml_load_file('Feed 1'); // Feed 1 $xml2 = simplexml_load_file('Feed 2'); // Feed 2 $xmlArray = array(); //houd de link, titel en datum bij //houd alleen de datums bij waarop we gaan sorteren $datumArray = array(); foreach ($xml as $item) { array_push($xmlArray, "<a href=".$item->link.">".$item->title."</a>(".$item->pubDate.")<br>"); array_push($datumArray, strtotime($item->pubDate)); } foreach ($xml2 as $item2) { array_push($xmlArray, "<a href=".$item2->link.">".$item2->title."</a>(".$item2->pubDate.")<br>"); array_push($datumArray, strtotime($item2->pubDate)); } arsort($datumArray); foreach($datumArray as $key =>$val) { echo xmlArray[$val]; } ?> |
Hiermee ben ik wezen kloten, maar met dit script gaat het mij nog niet lukken... Voor de rest zal ik ook nog moeten na denken hoe ik meer dan 2 feeds kan uit lezen als deze uit de database wordt opgehaald...
Ik hoop dat iemand zit wat hierin fout gaat en me een stap verder kan helpen. Momenteel ben ik meer aan het zoekend naar betere voorbeelden, dus mocht er iets anders beter zijn dan hoor ik dit graag.
We stopped checking for monsters under our bed, when we realized they were inside us.