Toon posts:

Help Bluetooth werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Verwijderd

Topicstarter
Help bluetooth werkt niet meer
Als ik op min mobiel op zoeken klik vind hij niemand en hij kan met niemand verbinden zelfs niet met de bluetooth stick
Weet jij wat ik moet doen?

Plzz help me als je het weet
En graag zo snel mogelijk
Mijn e-mail adres is: mickey.mouse@disney.com

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 17-04-2010 09:48 ]

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:39
Tja helaas werkt het hier niet zo. Allereerst worden antwoorden gewoon hier geplaatst en niet gemaild, want dan blijft het antwoord beschikbaar voor andere geintresseerden.

Verder is het de bedoeling dat je zelf onderzoek doet en je bevindingen hier plaatst. Wat heb je al geprobeerd? Wat voor apparaat gaat het uberhaupt om? :?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sylvia, welkom op GoT :)

Er zijn hier veel mensen met kennis van allerlei IT-gerelateerde dingen, maar wat het hier niet is, is een helpdesk waar je zonder eigen zoekwerk of inzet vragen kunt stellen, en het is ook geen contactforum waar je emailadressen uitwisselt en daarna elders verder communiceert.

Sowieso is het ten zeerste af te raden om je emailadres publiek op internet te zetten. Dat levert gegarandeerd spam op en mogelijk erger. Ik heb voor de veiligheid je adres verwijderd.

Ik zou je willen aanraden om het algemeen beleid van GoT eens goed door te lezen over hoe het hier werkt. Daarna zelf op zoek gaan naar oplosingen, hier op GoT en elders op het internet, en de dingen die je vindt uitproberen.

Als je er niet uitkomt, mag je op GoT zeker een topic openen, maar doe dat dan op de juiste plek (GSM vragen horen gek genoeg in GSM's... ), geef duidelijk aan waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond (links!), wat je geprobeerd hebt, wat er toen gebeurde en wat dan exact stand van zaken is. Geef trouwens ook aan welk "mobiel" je hebt. Met die info kunnen we met je meedenken en je naar een oplossing helpen. Met de beste wil in de wereld kunnen we dat niet met deze topic, daarom gaat hij ook dicht :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.