eeepc 1000h toetsenbord kapot of moederbord

Pagina: 1
Acties:

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:30
Hoi

Heb een eeepc 1000h en sinds gisteren krijg ik bij een stel toetsen dubbele tekens (w=uw, u=uw, 8=83, 3=83, enz). Is duidelijk een hw probleem (vooral omdat hij het onder linux ook doet) maar nu wil ik graag weten hoe ik er achterkom of het mijn mobo is of het tobo zelf. Eeen USB-tobo werkt er wel op. Hoe kom ik erachter/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ander toetsenbord gebruiken. Als ik het goed lees zijn de toetsenborden van eeePCs uitwisselbaar met elkaar, dus zou je jouw tb op die van een ander kunnen proberen of omgekeerd.

* dion_b heeft nog een eeePC liggen, maar daar is toetsenbord zeker van kapot, dus ik kan je niet helpen

Oslik blyat! Oslik!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:30
dion_b schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:05:
Ander toetsenbord gebruiken. Als ik het goed lees zijn de toetsenborden van eeePCs uitwisselbaar met elkaar, dus zou je jouw tb op die van een ander kunnen proberen of omgekeerd.

* dion_b heeft nog een eeePC liggen, maar daar is toetsenbord zeker van kapot, dus ik kan je niet helpen
Goed idee.

Wie wil zijn eeepc toetsenbord even met mij uitwisselen? Liefst in de buurt. In de buurt is terneuzen, zeeuws-vlaanderen.

Jammer van jou tobo