[MapPoint 2010] Klanten toekennen dealer dmv pushpinkleur

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-11 11:41
Hallo forumgebruikers,

Ik zit met het volgende probleem:
In MapPoint 2010 heb ik een overzicht gemaakt van de dealers dmv territories en heb deze een leuk kleurtje gegeven. Omdat iedere dealer geacht wordt alleen in zijn eigen gebied te leveren, ben ik nu in kaart aan het brengen welke dealer waar levert (buiten zijn gebied) om zo nodig de gebieden aan te passen. Dit doe ik ook een correcte weergave van het marktaandeel te krijgen. In de de huidige situatie tellen de verkopen van de buurman mee in het marktaandeel van de betreffende, en dat is niet de bedoeling.

Ik heb een excel bestand met daarin alle producten, met de adressen, namen en postcodes van de klanten en bij welke dealer deze verkocht is. Via de datamapping wizzard heb ik een poging gedaan, maar dan loop ik tegen de beperking van 8 kleuren aan, bij 60 dealers kom ik er dus 52 te kort. Nu hoeft het niet zo te zijn dat iedere dealer een andere kleur punaise heeft, maar dan moet ik dealers wel aan/uit kunnen zetten. Hiermee wil ik overzichtelijk houden of dealers in elkaars gebied leveren.

Hoe krijg ik dit voor elkaar in MapPoint 2010?

Mvg Twan