Afbeeldingen gelijkende producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Sinds de introductie van de inventarissen (zijn er eigenlijk statistieken of showcases, of moet je gewoon op iedereen z'n profiel kijken?) vind ik het erg leuk om van de producten die ik bezit de productspecificaties kloppend te maken en er een afbeelding bij te zoeken zodat mijn profiel mooi gevuld is.

Nu merk ik dat bij bepaalde producten, met name producten die niet meer verkocht worden, deze wijzigingen gewoon genegeerd worden. Nu snap ik best dat oudere hardware minder prioriteit krijgt, maar ik heb een aantal maanden geleden al suggesties voor productafbeeldigen gedaan en zie die niet doorgevoerd worden, ook bij herhaaldelijk aanmelden.

Het gaat hier bijvoorbeeld om het volgende product: pricewatch: LaCie Desktop Harddisk 1TB Zwart. Dat is qua uiterlijk exact hetzelfde apparaat als deze, maar dan voorzien van een harddisk met 16 in plaats van 8 MB cache. Verder zijn er dus tientallen Xbox 360 consoles zonder productfoto, waar een foto van een witte Xbox 360 (eventueel met controller) zou volstaan. Deze opmerkingen heb ik ook bij het aanpassen van beide producten in het daarvoor bestemde veld gezet, maar zoals ik al zei is daar niets mee gedaan.

Ik zal wel weer een zeikerd zijn :P Maar gewoon, voor de volledigheid, lijkt het me leuk als dit aangevuld zou kunnen worden.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
CodeCaster schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:06:
Nu merk ik dat bij bepaalde producten, met name producten die niet meer verkocht worden, deze wijzigingen gewoon genegeerd worden. Nu snap ik best dat oudere hardware minder prioriteit krijgt, maar ik heb een aantal maanden geleden al suggesties voor productafbeeldigen gedaan en zie die niet doorgevoerd worden, ook bij herhaaldelijk aanmelden.
Aangemelde foto's waren erg slecht zichtbaar in de back-end en dan was het net of er helemaal geen wijzigingen gesubmit waren. Sinds kort hebben die een mooi fel oranje kleurtje. Als je ze nogmaals instuurt, dan komt het helemaal goed :)

Morgenavond zal ik even kijken of ik alle consoles kan voorzien van een plaatje, desnoods een generiek plaatje als het geen bundle-pack betreft. Dan is het mooier als ik eerst even een plaatje van de X360 met de inhoud van de bundel zoek/knutsel. Dan pak ik meteen die Lacie even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Ok, bedankt! Hier wellicht een aardige afbeelding die representatief is voor alle witte Xboxen 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
CodeCaster schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:06:
en er een afbeelding bij te zoeken zodat mijn profiel mooi gevuld is
:Y) Zoiets zeg maar?

Een paar kon ik niet voorzien van plaatjes, omdat er geen PW-linkje aan vastzat. Als je daar ook een plaatje bij wilt, dan zul je die producten eerst even moeten submitten naar ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
_O_ Erg bedankt. Hopelijk moedigt dit andere usertjes ook aan om hun profiel in te vullen. Het is namelijk wel een mooie stille "pats"functie zonder je hele signature vol te proppen met specs en linkjes :P

Blijft enkel mijn vraag uit de TS over:
zijn er eigenlijk statistieken of showcases, of moet je gewoon op iedereen z'n profiel kijken?
Dus: is of komt er een overzicht van "recent aangepaste inventarissen", "duurste inventaris", "meest bekeken" of iets dergelijks? ;)

[ Voor 40% gewijzigd door CodeCaster op 24-04-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb een gerelateerd vraagje. Ik ben namelijk ook mijn inventaris een beetje op orde aan het brengen en wil al mijn pw-produkten die geen plaatje tonen/hebben, wel een plaatje geven dmv de 'Specs verbeteren'-link. Veel van deze produkten zijn redelijk oud en/of worden niet meer verkocht.

Begrijp ik het goed dat het niet bezwaarlijk is als ik al deze (lees: mijn) oude produkten ga verbeteren en een plaatje ga geven?

edit:
intussen toch alle links naar de plaatjes ge-submit. Ik zie wel of het gewijzigd wordt....hoop het wel natuurlijk :)
Overigens, bij een aantal AC-Ryan produkten heb ik helaas wel moeten linken naar een water marked-plaatje omdat er niks anders beschikbaar was. Die water marked zijn overigens maar heel licht gemerkt en komen van de officiele AC Ryan site.

[ Voor 27% gewijzigd door temp00 op 31-05-2010 23:24 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Pagina: 1