Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:10:
[...]
Als je alleen twijfelt door de roze verkleuring zou ik hem zeker niet ruilen. Hoewel de verkleuring natuurlijk niet geweldig is, is Android 1.6, geen multitouch en die vreselijk trage UI van sony ericsson naar mijn mening stukken erger! Verder zullen veel mensen de x10 mss wat mooier vinden, maar de
desire is ook geen lelijk eendje (ook qua build quality ontlopen ze elkaar amper). Verder kun je altijd nog proberen om je
desire te ruilen voor een andere
desire, wellicht is daarvan het scherm beter.
Ik zit zelf nog te twijfelen maar na intensief spelen met beide telefoons (vrienden van mij hebben ze beiden) kan ik wel zeggen dat het scherm van de X10 niet onderdoet voor die van de
Desire, als je ze los van elkaar bekijkt erger je niet aan die van de X10, binnen verslaat de
Desire de X10, buiten is het andersom.
Android 1.6 merk je helemaal niets van, de x10 en
Desire zijn beide bloedsnel en ik merk geen verschil in snelheid (zolang op de x10 maar niet dat vreselijke TimeScape als UI is ingesteld, maar gewoon de mooie snelle standaard androidinterface). Bovendien is in september de update naar 2.2 aangekondigd.
Multitouch heb ik zelf niet gemist, maar dat komt ook omdat mijn vorige telefoon het ook niet had, ik ben gewend aan het dubbeltikken en dat werkt fijn.
Qua design gaan al mijn punten toch echt naar de x10, deze zit logischer in elkaar, en voelt steviger en veel mooier.
Ook qua muziek en fotokwaliteit wint de x10, die doet dit toch duidelijk beter.
Wat ik dan uiteindelijk zelf zou gaan kiezen? Waarschijnlijk de
Desire.
Waarom? Omdat ik verwacht dat het makkelijk ruilen is van
Desire naar x10 dan andersom (hij lijkt mij waardervaster op dit moment), mocht ik alsnog de verkeerde keus hebben gemaakt. Maar op't eind van de dag ben ik toch een gadgetfreak, en dan wint de
Desire puur op specs (meer RAM en multitouch is toch wel fijn als je van gadgets en apps houd). De mindere camera en muziekplayback (ik heb een walkman dus dat is voor mij niet zo'n punt) neem ik dan voor lief.
[
Voor 4% gewijzigd door
Cyleo op 02-05-2010 21:30
]