Mijn laptop heeft vandaag de geest gegeven, ik zette hem uit en hij viel vroegtijdig uit aangezien mijn batterij stuk is. Even later opnieuw met de adapter aangesloten, het blauwe ledje bij de adapter-plug-aansluiting brandt echter gaat de laptop niet meer aan. Het "oplaad" ledje voorop gaat niet aan en mijn usb bluetooth adapter geeft ook geen blauw lichtje zoals gebruikelijk was. Het is mogelijk dat er kortsluiting of iets dergelijks is ontstaan in de buurt van mijn wifi adapter aangezien de antenne's daar opgerold zitten 
Nu vroeg ik me af of er een specifieke stroom adapter/converter in een laptop zit of dat het vervangen van het moederbord waarschijnlijk de oplossing is.
Getest zonder wifikaart / batterij / geheugen maar geen enkel teken van leven jammer genoeg..
Nu vroeg ik me af of er een specifieke stroom adapter/converter in een laptop zit of dat het vervangen van het moederbord waarschijnlijk de oplossing is.
Getest zonder wifikaart / batterij / geheugen maar geen enkel teken van leven jammer genoeg..