Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04-2021
Binnenkort mag ik een nieuwe telefoon gaan halen en ben dus goed op zoek naar een nieuwe mooie telefoon.

Zo ben ik ook uitgekomen op de sony ericsson vivaz pro alleen het nadeel daarvan vind ik dat hij draaid op symbian. Ik heb het liefst een android besturings systeem en vroeg me daarom ook af hoe groot de kans is dat er een zelf gemaakte rom uit komt voor de SE vivaz pro die android bevat.

Google heeft me hier over niet veel informatie gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:12
Kans is vrijwel nihil. Wil je android, kan je best gewoon een Android toestel uitkiezen. Waarom geen X10 of een HTC Desire/Legend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Hoezo is die kans nihil dan?

De x10 is idd een overweging maar draaid nog op android 1.6 en de htc desire vind ik er niet uit zien.

Ik wil een mooie goeie super telefoon met alles er op wat er momenteel aanwezig is op de telefoons
Goeie camera
1ghz processor
Mooi design ( het liefst wit )
Android 2.1
Mooi scherp scherm
Snel

De volgende telefoons heb ik al uigezocht en kunnen bij me keuze horen.
SE x10
Acer liquid E
SE vivaz pro
Htc evo 4g (supersonic)
I phone 4g (HD)
Htc incredible
Nokia x9

Sommige van deze telefoons zijn er nog niet en komen pas laat dit jaar en vallen daarom misschien af.
De nokia x9 schijnt wel alles te hebben wat ik zoek maar die komt mogelijk pas in Q3 of 4 omdat de n8 ook al is uitgesteld.

De x9 draaid welliswaar mogelijk op een nieuwere symbian versie maar die zal kwa menu net zo mooi of mooier zijn dan android 2.1

[ Voor 8% gewijzigd door supermercado op 16-04-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:12
Telefoons zijn geen pc's, je kan niet eventjes Symbian OS installeren op een Windows Mobile telefoon en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Nee klopt alleen ze zijn er wel mee bezig om dit soort roms te maken ( de hackers dan ) dus vandaag de vraag of het er ooit aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe symbian zal niet veel verschillen van een standaard symbian denk ik, misschien wel mooiere looks, maar functionaliteit is waay less...

maar goed de meeste phones die in jou lijstje staan voldoen niet aan je eisen of zijn er niet of komen niet eens zoals de htc evo..

ik weet niet wanneer maar samsung galaxy S zit er ook aan te komen, dat is naar mijn weten de meest vernieuwende android die er komt
1ghz, 4.3? of 4 inch SUPER amoled, nieuwste technologie

android 2.1 goede camera volgens mij

maar nogmaals geen idee wanneer ie er is

ook de Legend is zeer mooi, camera schijnt wel redelijk te zijn, en ook A2.1

je kan niet alles willen dus zul je het met deze af moeten met een 600mhz processor, anyway laat je daar niet te veel door leiden check het totaal plaatje,

andere aanraden is de Moto Milestone,

veel plezier met uitzoeken, ik zelf heb sinds een paar weken de Samsung Galaxy Spica, fijn toestelletje maar denk dat die iets te min voor jou is :P

ach ik zou ook een desire gekozen hebben als ik mocht verlengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Haha het blijft lastig idd. De ene heeft dit niet de ander heeft dat niet en daarom wou ik eigenlijk wachten op de x9 van nokia maar goed dat gaat wel erg lang duren.

De telefoons die jij op noemt ( samsung en motorola ) vind ik niet zo mooi want ik hou meer van dat strakke design zoals de liquid en SE vivaz pro.

Maar goed ik zal idd een van me punten opzij moetten zetten wil ik tot een keuze komen.
Ik denk dat het dan toch de vivaz pro word en dan maar hopen dat er ooit een gek is die het voor elkaar krijgt om dat ding hacken en er android op zet.
Pagina: 1