Toon posts:

Beoordeel mijn applicatie aub? ( Liefst mensen met Hyves )

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey Goedemiddag Tweakers,

Ik heb de grondregels gelezen dus ik probeer dit niet als spam over te laten komen.

Ik zit in het tweede jaar van de opleiding applicatie ontwikkelaar en ben net klaar met het maken van mijn applicatie, nu dacht ik waar kan ik deze beter laten testen dan op Tweakers.

Ik hoop dat er een paar aardige mensen zijn die even de tijd willen nemen om de gratis probeer versie te downloaden en eventuele bugs te melden in dit topic of in een PM berichtje, ook ervaringen vindt ik geweldig!

Als je het programma test zorg er dan wel eventjes voor dat je hyves profiel en foto's voor iedereen toegankelijk zijn, anders gaat het niet werken Xd.

Mocht je een suggestie hebben om het gebruikers vriendelijk te maken of een betere layout bijvoorbeeld dan kunt u dit ook hier plaatsen.

Nu vraag je je natuurlijk af wat voor applicatie dit dan wel niet is. Het is een Hyves Booster die door middel van proxy's hyves foto's en gebruikersnaam meer views geven. Dus je vult je gebruikersnaam in en een foto linkje en je drukt opstart boosten en je views gaan omhoog.

Je kan de Gratis probeer versie hier downloaden

Als je niet helemaal snapt hoe de applicatie werkt kan je de rondleiding video bekijken of het hier gewoon eventjes aan mij vragen.

Ik heb er zelfs een website voor gemaakt maar ik denk niet dat dit toegestaan is om deze hier te plaatsen.

Alvast heeeeeeeel erg bedankt!

Hier nog enkele screenshots van de applicatie:
Removed

[ Voor 13% gewijzigd door pasta op 16-04-2010 15:31 ]

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:20

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

En dan lijkt het of je populairder bent dan dat je bent? Niet echt heel nuttig?

Zou er in de overeenkomst met hyves niet iets staan waarin dit verboden is?

[ Voor 33% gewijzigd door bartvl op 16-04-2010 13:48 ]

Life is not about specs, it is about joy!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
^^ Met hem.

Plus dat het mij totaal niet zou verbazen als de site zelf niet blij met je programma is...

offtopic:
Bijde schreif je met een korte ij ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Voutloos op 16-04-2010 13:52 ]

{signature}

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als 1/3 van T.net dit doet: Lees: 100.000 users dan zitten er binnen no-time een ip-ban op die proxy's, en werkt het 'betaalde' programma niet meer.

Gezien dit een gratis demo is, zal er dus een betaalde versie komen. Waar je overigens weer geen ruk aan hebt als de proxy's gebanned worden.

En als afsluiter: Hyves ;(

Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:45:
[..]
Ik heb de grondregels gelezen dus ik probeer dit niet als spam over te laten komen.
[..]
Je registreerd je met een nick van de naam van het programma, voor 1 doel... Dat is dus gewoon wel spam he..

[ Voor 34% gewijzigd door RaZ op 16-04-2010 13:54 ]

Ey!! Macarena \o/

• elTigro
  • Laatst online: 23-11 10:52

elTigro

Es un Gringo!

met voutloos :)
Ik had zelf precies het zelfde idee.

En daar komt bij: wat is het nut van populairder lijken dan je (al) bent? Wordt ie daar langer van ofzo :S

[ Voor 11% gewijzigd door elTigro op 16-04-2010 13:53 ]

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

offtopic:
Het is trouwens beide.

[ Voor 30% gewijzigd door Ruzor op 16-04-2010 13:52 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
De proxy's worden dagelijks geupdate..... dus die proxy's worden niet gebanned hoor..

En dat Hyves er niet zo blij mee is begrijp ik maar het is niet verboden om via proxy's jouw account te bezoeken, ik deed het vroeger ook altijd en nooit wat van gehoord.

Als het je niet boeit om populairder te worden is prima, maar ik postte hier om de applicatie getest te krijgen door wat mensen met meer verstand dan de gemiddelde computer gebruiker. ik hoop dat deze mensen oo nog even langs zullen komen.

Mvg

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:52
Aangezien dit in het Algemeen Beleid staat, lijkt me dat je je daar aan moet houden:
Denk je nu iets te hebben dat voor iedereen interessant maar wel 'spammerig' overkomt is kun je het beste even een moderator aanschieten, of een topic in Schop een Modje openen.
Wat mij betreft is dit topic wél spam.

[ Voor 6% gewijzigd door Barleone op 16-04-2010 14:02 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 19:25
Juist een "domme" gebruiker kan vaak beter testen dan iemand met bovengemiddelde kennis van techniek omdat zij zien wat niet logisch is voor de normale gebruiker.

Verwijderd

Topicstarter
Barleone schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:01:
Aangezien dit in het Algemeen Beleid staat, lijkt me dat je je daar aan moet houden:

[...]

Wat mij betreft is dit topic wél spam.
Oei sorry daar heb ik over heen gelezen, ik ga even berichtje sturen naar een mod nu, bedankt voor het melden.

@ djluc:

Daar heb je gelijk in maar het probleem met dat soort mensen is vaak dat ze niet vaak begrijpen waar de error vandaan kwam.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 14:06 ]

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:59:
[..]
En dat Hyves er niet zo blij mee is begrijp ik maar het is niet verboden om via proxy's jouw account te bezoeken, ik deed het vroeger ook altijd en nooit wat van gehoord.
Ze zijn inmiddels al op de hoogte van dit topic.
Als het je niet boeit om populairder te worden is prima, maar ik postte hier om de applicatie getest te krijgen door wat mensen met meer verstand dan de gemiddelde computer gebruiker. ik hoop dat deze mensen oo nog even langs zullen komen.
Punt is, dit programma DDoS'd gewoon de servers van Hyves dmv de vele pagerequests via proxy's. En elke zelfrespecterende tweaker zal hier niet echt aan meewerken.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:12:
[...]

Ze zijn inmiddels al op de hoogte van dit topic.

[...]

Punt is, dit programma DDoS'd gewoon de servers van Hyves dmv de vele pagerequests via proxy's. En elke zelfrespecterende tweaker zal hier niet echt aan meewerken.
Jij hebt er duidelijk geen verstand van... Hyves heeft meer dan 100 servers, het programma maakt geen continous connections met de server... het heeft een delay dus de servers voelen hier niets van!

Mensen op hyves gebruiken dergelijke software al jaren, kijk maar eens bij meest bekeken aller tjde, daar staan foto's die nooit 2 mil views hebt kunne krijgen, een vriend van me staat daar ook bij met een domme foto.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:17:
[...]

Jij hebt er duidelijk geen verstand van... Hyves heeft meer dan 100 servers, het programma maakt geen continous connections met de server... het heeft een delay dus de servers voelen hier niets van!

Mensen op hyves gebruiken dergelijke software al jaren, kijk maar eens bij meest bekeken aller tjde, daar staan foto's die nooit 2 mil views hebt kunne krijgen, een vriend van me staat daar ook bij met een domme foto.
Natuurlijk 'voelt' hyves dit wel- elke zinloze request is er eentje. Verder manipuleer je stats- iets wat hyves sowieso niet op prijs zal stellen.

Je TS is keurig, daar niet van. Maar wat dit programma doet is gewoon niet netjes.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Naast dat ik het hele nut van boosten van foto's om hogere viewcounts te krijgen compleet niet snap, komt dit over als spam en verwacht ik niet dat Hyves hier blij mee zal zijn. Dit topic gaat dus dicht.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.