Hallo!
Ik probeer alle items uit een selectlist te halen maar dit wil niet helemaal lukken. Een standaard list doet het wel gewoon:
met dit stuk code krijg ik een mooie lijst met items te zien, als ik er een of meerdere selecteer dan worden deze in het formulier meegenomen. Ik wil echter niet hoeven selecteren maar automatisch ALLES in de lijst meenemen.
Iemand enig idee hoe dit werkt? Ik heb zelf ook al naar 'option transfer' zitten kijken maar dit is ook niet echt wat ik zoek..
Ik probeer alle items uit een selectlist te halen maar dit wil niet helemaal lukken. Een standaard list doet het wel gewoon:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <form method=post action=''> <select name='color[]' size=4 multiple> <option value='blue'>Blue</option> <option value='green'>Green</option> <option value='red'>Red</option> <option value='yellow'>Yelllow</option> <option value='' selected>Select a Color </option> <option value='white'>White</option> </select> <input type=submit></form> <?php @$color= $_POST['color']; if( is_array($color)){ while (list ($key, $val) = each ($color)) { echo "$val <br>"; } } |
met dit stuk code krijg ik een mooie lijst met items te zien, als ik er een of meerdere selecteer dan worden deze in het formulier meegenomen. Ik wil echter niet hoeven selecteren maar automatisch ALLES in de lijst meenemen.
Iemand enig idee hoe dit werkt? Ik heb zelf ook al naar 'option transfer' zitten kijken maar dit is ook niet echt wat ik zoek..