IBM UpdateXpress tool voor Windows Server 2003

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een IBM Blade Center HS21 met blades van het type 8853 en model G1G. Op alle blades draait Windows Server 2003 R2 SP2.

Nu wil ik de drivers en firmware van het chassis en de blades updaten met de IBM UpdateXpress tool (versie 4.0.1). Deze tool scant zelf welke updates je nodig hebt en download ze vervolgens van de IBM website (geen idee welke URL).

De eerste update in een lijst van 35 is bv. de BIOS update ibm_fw_bios_bce142b_windows_i386. De download lijkt te starten, hij "download" 4kb (van de 1,160kb), maar stopt vrijwel daarna met de melding: Failed to acquire update. Cmn.DownloadFileError: Wininet error. code = 12150. text = The requested header was not found.

Een nieuwere versie van de tool is er wel (4.0.6), maar die start helemaal niet op, dus dat is een ander probleem. Ik wil eerst proberen de boel te updaten met versie 4.0.1.

Iemand een idee hoe de tool 'de header' kan vinden, terwijl dit vanuit een tool geinitieerd word?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Douw er een netwerksniffer tussen en kijk of je de requests kan opvangen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device