Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-09 18:57
Ik heb een 2 jaar oude HTC TD. Hij werkte altijd prima, echter sinds een tijd doet het touchscreen het niet meer. Dit is erg irritant omdat erg veel zaken niet via de reguliere knoppen te benaderen zijn. Het scherm werkt alleen (en dit is erg vreemd) als hij in mijn auto aan de lader zit die bij de parrot carkit geleverd is.

Nu ben ik van plan om het systeem te gaan resetten naar de factory defaults, met het resetknopje op de zijkant. Hierover 2 vragen:

1. Iemand een idee of deze reset gaat helpen om het scherm weer operationeel te krijgen?
2. Waar moet ik rekening mee houden bij het resetten? Wat ben ik allemaal kwijt?

Alvast bedankt voor de reacties!

edit: ik zie dat ik wel een erg slechte topicnaam heb verzonnen, hoe kan ik dit aanpassen?

[ Voor 6% gewijzigd door GoeiedagEem op 16-04-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heb je HTC zelf al eens gebeld? Misschien is het een bekend probleem.
edit: topictitel kun je alleen láten aanpassen middels een verzoekje. Druk op het handje naast je topictitel:Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 57% gewijzigd door Barleone op 16-04-2010 12:11 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
het zou goed en software probleem kunnen zijn omdat het touchscreeen dus soms wel werkt... antwoord op vraag 1 is: zou kunnen.
antwoord op vraag 2 lijkt me vrij logisch, toestel is weer zoals ie uit de doos kwam, ofwel alles wat je er zelf hebt opgezet of aangepast is weg. voor contacten en agenda kan je natuurlijk syncen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Titel is op verzoek wat gefixed. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Inmiddels uitgevoerd. Het lijkt te werken. Morgen eens kijken of hij het een dag vol houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Het is een tijdje goed geweest, maar helaas, het probleem is teruggekomen. Op zoek naar een andere telefoon dus!

Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Probleem opgelost: een nieuw toestel.

Er kwamen steeds meer problemen bij, op een gegeven moment werkte de internetverbinding ook niet meer, dus toen heb ik de handdoek in de ring gegooid.

Inmiddels heb ik een ander toestel.

Bedankt voor de hulp.
Pagina: 1