Ik heb een 2 jaar oude HTC TD. Hij werkte altijd prima, echter sinds een tijd doet het touchscreen het niet meer. Dit is erg irritant omdat erg veel zaken niet via de reguliere knoppen te benaderen zijn. Het scherm werkt alleen (en dit is erg vreemd) als hij in mijn auto aan de lader zit die bij de parrot carkit geleverd is.
Nu ben ik van plan om het systeem te gaan resetten naar de factory defaults, met het resetknopje op de zijkant. Hierover 2 vragen:
1. Iemand een idee of deze reset gaat helpen om het scherm weer operationeel te krijgen?
2. Waar moet ik rekening mee houden bij het resetten? Wat ben ik allemaal kwijt?
Alvast bedankt voor de reacties!
edit: ik zie dat ik wel een erg slechte topicnaam heb verzonnen, hoe kan ik dit aanpassen?
Nu ben ik van plan om het systeem te gaan resetten naar de factory defaults, met het resetknopje op de zijkant. Hierover 2 vragen:
1. Iemand een idee of deze reset gaat helpen om het scherm weer operationeel te krijgen?
2. Waar moet ik rekening mee houden bij het resetten? Wat ben ik allemaal kwijt?
Alvast bedankt voor de reacties!
edit: ik zie dat ik wel een erg slechte topicnaam heb verzonnen, hoe kan ik dit aanpassen?
[ Voor 6% gewijzigd door GoeiedagEem op 16-04-2010 12:06 ]