Ik vraag het voor de zekerheid toch maar even na. Kwam net langs Wat voor lul-ijzers (GSM's) heeft de Tweakert gehad? en m'n Chrome (versie 4.1.249.1045 (42898, een final)) sloeg op hol.
Dat wil zeggen, bij het laden van een bepaald element in dat topic lijkt er iets fout te zitten.
Dat wil zeggen, bij het laden van een bepaald element in dat topic lijkt er iets fout te zitten.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Misschien loos alarm maar beter dat dan de ellende achterafWaarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op gathering.tweakers.net bevat elementen van de site www.tuwev.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.tuwev.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Ik begrijp dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen.