[HELP] Beveilings software

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

• Volkan3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-01-2022
Goedemorgen allemaal,

Ik ben al een week op zoek en heb nog steeds geen goede software gevonden die mij kan helpen.

Wij willen namelijk onze pand beveiligen met een WEBCAM. Dus we zoeken een software die gelijk via de WEBCAM kan opnemen :/

Nou is het zo dat als ik opneem, het niet veel geheugen in beslag moet gaan nemen. Als het echt niet anders kan dat het niet weinig geheugen nodig heeft, dacht ik er zelf aan om gelijk om een DVDtje op te nemen.

Ik hoop dat iemand een goede software weet aan te raden. Als het niet anders kan wil ik er ook voor gaan betalen.

Alvast bedankt voor het lezen.

PS: Ik neem 7 dagen in de week 24 uur per dag op

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik zou een goede webcam nemen die het meteen op een FTP server kan plaatsen.
Nou is het zo dat als ik opneem, het niet veel geheugen in beslag moet gaan nemen.
De applicatie neemt meestal niet zoveel geheugen in beslag, de data opslag is echter een ander verhaal. O-)
PS: Ik neem 7 dagen in de week 24 uur per dag op
Hou er reken dat als klanten bij je binnen komen, en die opgenomen worden, dat jij dit verplicht moet laten weten. Je mag de gegevens ook maar een bepaalde tijd bewaren.
dacht ik er zelf aan om gelijk om een DVDtje op te nemen.
Handmatig of automatisch? houd ook rekening met de opslag termijn van dit soort data. Je moet het ook "vernietigen" als er klanten op staan. Je mag niet even de dvd'tje weg gooien in de prullenbak.

[ Voor 82% gewijzigd door Rolfie op 16-04-2010 12:37 ]

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:43
IP webcam welke meteen wegschrijft naar een NAS? De betere webcams hebben zelfs bewegingssensors, dus dan staan ze wel 24/7 aan, maar nemen pas daadwerkelijk op wanneer er beweging wordt geconstateerd. Veel minder schijfruimte benodigd :)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Ik zou zeggen kijk eens naar de bovenstaande tips.

Wanneer je hier op GoT een topic post verwachten we een aantal zaken van je. Deze kan je vinden in Het algemeen beleid. In het kort houd het in dat je eerst zelf zoekt en zaken uitprobeert. Noemt wat je hebt gevonden en waarom het voor jou niet van toepasbaar is.

Dit zie ik niet terug en daarom gaat het topic op slot. Wanneer je wat meer informatie kan geven en de aanwijzigingen opvolgt. Mag je altijd een nieuw topic openen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.