De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.
            Snap ik je nu goed dat Windows niet meer opstart en je met de Ubuntu live cd aan de gang wilt om je data te redden of zo?
Zo ja, dan vermoed ik dat je hardwareproblemen hebt. Kijk hier: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens naar, of haal je hd uit je computer en probeer eerst belangrijke data veilig te stellen als je geen goede backups hebt.
                    Zo ja, dan vermoed ik dat je hardwareproblemen hebt. Kijk hier: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens naar, of haal je hd uit je computer en probeer eerst belangrijke data veilig te stellen als je geen goede backups hebt.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
            Precies hetzelfde gehad vorige week op een oude bak, zelfde iso opnieuw gebrand en het werkte wel.. 
(had de cd wel meerdere malen proberen te laten booten)
            (had de cd wel meerdere malen proberen te laten booten)
            Bij het booten, druk eens op F6, dan zou je de boot parameters aan kunnen passen. Haal de 'quiet splash' web, dan krijg je te zien wat er precies gebeurt tijdens het opstarten. Eventuele fouten of dergelijke zie je dan ook. Het is namelijk heel goed mogelijk dat het systeem niet lekker werkt met je CD. Ik heb 'tzelfde gehad met m'n oude laptop, die gaf constant fouten tijdens installatie over MD5 mismatch. Dit terwijl de verificatie voor de installatie en zelfs tijdens het branden goed was. Gebrand op een DVD en geen probleem.

Commandline FTW | Tweakt met mate
:strip_icc():strip_exif()/u/149602/Small_Linux_tux.jpg?f=community) 
            /u/328037/rsz_rsz_00485687.png?f=community) 
            /u/125506/link-8bit.png?f=community)