Outlook 2010 - aanpassen 'map it' knop naar google maps?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 10:42
In het adresboek van Office 2010 is ene leuke handigheid de nieuwe "Map It" knop.
Helaas gaat deze default naar Bling Maps waar ik Google Maps prefereer.

Heb al eens in de opties aan't neuzen geweest en zelfs google proberen te raadplegen maar helaas niet gevonden hoe je het kan aanpassen of zelfs maar of je het uberhapt kan aanpassen.

Iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:27
Ik gok dat de kans dat het aanpasbaar is niet heel groot is. Bing doet aanroepen terug naar Outlook met speciale stukjes javascript die de boel weer terugkoppelen, Google Maps zal deze niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Misschien een beetje een "necro" hier (sorry daarvoor), maar je kan dit wel aanpassen via een aanpassing in het register. Hiermee kan je de optie zelfs omtoveren tot een route planner.

De optie is trouwens niet nieuw in Outlook 2010, maar wel een stuk duidelijker aanwezig.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 10:42
Roady81 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:37:
Misschien een beetje een "necro" hier (sorry daarvoor), maar je kan dit wel aanpassen via een aanpassing in het register. Hiermee kan je de optie zelfs omtoveren tot een route planner.

De optie is trouwens niet nieuw in Outlook 2010, maar wel een stuk duidelijker aanwezig.
Als je een oplossing kan geven op een topic waar nog geen oplossing voor was lijkt het me niet veel uit te maken hoe oud het topic was :)

Ik had me er al bij neergelegd dat't niet kon. Mijn dank dus!