Is er geen manier om midden in de mission te saven ?? Ik werdt in een level heel de tijd door een tank neergeknalt terwijl ik al een uur bezig was om zo ver te komen. En dan mag je leuk heel het level opnieuw doen
HEEJ, vuile icon jatter..
en nog een crossposter ook
en nog een crossposter ook
Verwijderd
Hee, vieze crossposter! Icon jatter! AAAAAAAAA.... okay, Ik ben nu weer afgekoeld.
Om kort te gaan, ik heb geen antwoord op je vraag
Om kort te gaan, ik heb geen antwoord op je vraag
Icoon jatter ?? Ik ken verder niemand met dit icoontje. En die cross post komt doordat sonera weer eens gaar doet.
Er is geen manier...
.. Helaas.
Je moet gewoon het hele level in 1 keer doen
..
Oh en mensen hou het vriendelijk.. Als iemand je icoon heeft vraag dat dan eerst even netjes via mail of icq ofzo. En het is geen crosspost maar gewoon een brak topic dus daar kan die jongen weinig aan doen
Je moet gewoon het hele level in 1 keer doen
Oh en mensen hou het vriendelijk.. Als iemand je icoon heeft vraag dat dan eerst even netjes via mail of icq ofzo. En het is geen crosspost maar gewoon een brak topic dus daar kan die jongen weinig aan doen
DBZ is toch poep, dus waarom mag hij dat icoon niet? Hahaha tsja ik kan ook onaardig zijn hoor
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Goed zo kerel, nu is je icoon tenmisnte veranderd.
Als je Webicons aanzet (bij je prefs) dan zie je dat BitByter die icon al (sinds het begin der tijden) had.
I salute you
Als je Webicons aanzet (bij je prefs) dan zie je dat BitByter die icon al (sinds het begin der tijden) had.
I salute you
Verwijderd
Wat voor een wussy gaat nou om een IGI-save-optie zitten janken?
Ikzelf was nog wel zo blij dat ze die eruit hadden gelaten. Het verhoogd het spelplezier aanzienlijk.
Heb je niet vele malen meer bevrediging als je zo'n level dan eindelijk uitspeeld na al die frustraties?
Wat is er nou leuker dan elke dag weer proberen, net zo lang tot het lukt?
Please...... save-opties zouden compleet verboden moeten zijn; niemand heeft immers de discipline om ervan af te blijven.
Ikzelf was nog wel zo blij dat ze die eruit hadden gelaten. Het verhoogd het spelplezier aanzienlijk.
Heb je niet vele malen meer bevrediging als je zo'n level dan eindelijk uitspeeld na al die frustraties?
Please...... save-opties zouden compleet verboden moeten zijn; niemand heeft immers de discipline om ervan af te blijven.
Lul niet zo dom:(Er zijn heel wat spelers die wel een save funcie er in willen hebben.Op vrijdag 09 maart 2001 18:26 schreef Codin het volgende:
Wat voor een wussy gaat nou om een IGI-save-optie zitten janken?
En dat heet nou een opties je hoeft het niet te gebruiken.
Ik ga niet 3 uur lang een game doen. Ik heb wel wat anders te doen, en een save functie om het spel op te slaan nadat je een uur of 2 bezig bent geweest is wel zo makkelijk.
Dan ben je wel traag bezig zeg... Zo moeilijk is het spel nou ook weer niet. En saven tijdens missie is lame dan speel je zo elk spel uit. Nu hebbie nog een verzetje
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ach, daar heb je toch gewoon cheats voor? Even aanzetten, doorraggen tot het hekele punt en weer uitzetten, die cheat.
Verwijderd
D'r is wel een manier om ervoor te zorgen dat je niet alles overnieuw hoeft te spelen.
D'r is een programma dat heet: Save Keys, en record alle toetsaanslagen, die je maakt, inclusief de timeings.
Edit de keylogfile, als je mol bent (haal de laatste entries weg, anders ben je weer mol)
Speel dus alleen met toetsen, of gebruik een key / mouse recorder)
mzzl
D'r is een programma dat heet: Save Keys, en record alle toetsaanslagen, die je maakt, inclusief de timeings.
Edit de keylogfile, als je mol bent (haal de laatste entries weg, anders ben je weer mol)
Speel dus alleen met toetsen, of gebruik een key / mouse recorder)
mzzl
erhm en dat werkt? ik weet niet maar erhm lijkt een beetje omslachtig.
Ik vind het ook erg zaad om telkens weer een heel stuk overnieuw te spelen als ik ff dood geschoten wordt.. Zeker in zeer grote levels.. desnoods maak dan 1 of 2 of 3 save-points ofzo, zoals bij Oni.
Ik vind het ook erg zaad om telkens weer een heel stuk overnieuw te spelen als ik ff dood geschoten wordt.. Zeker in zeer grote levels.. desnoods maak dan 1 of 2 of 3 save-points ofzo, zoals bij Oni.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Cheaten is idd fucking |_4|\/|3!Op zaterdag 10 maart 2001 13:33 schreef Wekkel het volgende:
Ach, daar heb je toch gewoon cheats voor? Even aanzetten, doorraggen tot het hekele punt en weer uitzetten, die cheat.
Campen trouwens ook
Pagina: 1