Ik ben bezig met het bouwen van een website waarmee gebruikers punten kunnen sparen die vervolgens omgezet worden in geld. Omdat dit uiteindelijk erg veel betalingen worden is de administratie niet meer handmatig bij te houden. Daarom ben ik op zoek naar een manier om via php automatisch betalingsopdrachten aan te maken die ik vervolgens alleen nog hoef te controleren en te verzenden.
De psp moet dus zowel inkomende als uitgaande betalingen ondersteund middels een API (class). Paypal kan zoiets via de mass-payment API die ze aanbieden, maar dit beschouw ik als laatste optie omdat het betekend dat de gebruikers (in veel gevallen) een account moeten aanmaken en dat het geld niet direct op hun rekening staat.
dus: weet hier iemand een payment service proviver die voldoet aan mijn eisen?
De psp moet dus zowel inkomende als uitgaande betalingen ondersteund middels een API (class). Paypal kan zoiets via de mass-payment API die ze aanbieden, maar dit beschouw ik als laatste optie omdat het betekend dat de gebruikers (in veel gevallen) een account moeten aanmaken en dat het geld niet direct op hun rekening staat.
dus: weet hier iemand een payment service proviver die voldoet aan mijn eisen?