Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Diadora
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2010
nieuws: HTC Desire VS krijgt 8GB flashgeheugen en 8-megapixelcamera

Na aanleiding van dit nieuwsartikel vraag ik me af wat het flashgeheugen nou precies inhoud, wat kan je er op installeren? En is ROM hetzelfde als Flashgeheugen? En wat is RAM dan nog?

Over de HTC Desire dan, in Europa heeft ie 512 MB. Wat kan je daar op installeren? Is dat niet heel weinig?

• Joost
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11-10 15:21
quote:
Diadora schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:23:
nieuws: HTC Desire VS krijgt 8GB flashgeheugen en 8-megapixelcamera

Na aanleiding van dit nieuwsartikel vraag ik me af wat het flashgeheugen nou precies inhoud, wat kan je er op installeren? En is ROM hetzelfde als Flashgeheugen? En wat is RAM dan nog?

Over de HTC Desire dan, in Europa heeft ie 512 MB. Wat kan je daar op installeren? Is dat niet heel weinig?
ROM = opslag
RAM = werkgeheugen

En ja, 512MB is heel weinig, zeker omdat je in de praktijk minder kunt gebruiken. Zeker omdat je vziw op dit moment nog geen apps op de sd-kaart kunt installeren, is dit een behoorlijke belemmering.

Ik ben helemaal geen stagiair

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Wat rom en ram is kun je opzoeken door even te Googlen of op Wikipedia te kijken. Wat je wel en niet op het telefoongeheugen kan installeren is al vaker ter sprake gekomen. Nogmaals, eerst even de zoekfunctie gebruiken. Dat verwachten we namelijk wel van je als je een topic opent.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True