Hoi allemaal,
ik zoek een netbook voor school. Ik zal er vooral de 'normale' dingen op doen zoals tekstverwerken en emailen maar ik zou het ook fijn vinden als hij enigszins overweg kan met Photoshop. Ik kan geen grotere/zwaardere laptop hebben want die kan ik niet tillen i.v.m. lichamelijke beperking.
Ik zit te twijfelen tussen deze twee modellen:
Asus Eee PC 1201N Zwart
Intel Atom N330 1600 MHz 1 MB 533 MHz
Intern RAM-geheugen 2 GB (2048 MB)
Type geheugen SO-DIMM DDR2
Capaciteit harde schijf 250 GB SATA
Chipset NVIDIA ION
HP Pavilion dm1-1120ed
Intel Celeron SU2300 1200 MHz 1 MB
Intern RAM-geheugen 3 GB (3072 MB)
Type geheugen SO-DIMM DDR3
Capaciteit harde schijf 320 GB SATA
Videokaartfamilie Intel GMA
Type videokaart 4500MHD
Wat denken jullie? De HP lijkt mij een betere keus maar ik twijfel over de processoren.
Alvast bedankt.
P.s. mocht iemand een andere, betere, optie hebben mag dat ook geroepen worden uiteraard. Mijn budget is tot 600 euro en mijn spierkracht gaat tot 1,5 kilo.
ik zoek een netbook voor school. Ik zal er vooral de 'normale' dingen op doen zoals tekstverwerken en emailen maar ik zou het ook fijn vinden als hij enigszins overweg kan met Photoshop. Ik kan geen grotere/zwaardere laptop hebben want die kan ik niet tillen i.v.m. lichamelijke beperking.
Ik zit te twijfelen tussen deze twee modellen:
Asus Eee PC 1201N Zwart
Intel Atom N330 1600 MHz 1 MB 533 MHz
Intern RAM-geheugen 2 GB (2048 MB)
Type geheugen SO-DIMM DDR2
Capaciteit harde schijf 250 GB SATA
Chipset NVIDIA ION
HP Pavilion dm1-1120ed
Intel Celeron SU2300 1200 MHz 1 MB
Intern RAM-geheugen 3 GB (3072 MB)
Type geheugen SO-DIMM DDR3
Capaciteit harde schijf 320 GB SATA
Videokaartfamilie Intel GMA
Type videokaart 4500MHD
Wat denken jullie? De HP lijkt mij een betere keus maar ik twijfel over de processoren.
Alvast bedankt.
P.s. mocht iemand een andere, betere, optie hebben mag dat ook geroepen worden uiteraard. Mijn budget is tot 600 euro en mijn spierkracht gaat tot 1,5 kilo.