Toon posts:

[as3] navigateToURL popup probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een swf-banner die werkt met de AS3 script navigateToURL. Helaas krijg ik een IE8 een melding van een popup blocker. Nou is er een manier om dit te omzeilen, maar dan moet er gebruik gemaakt worden van javascript, en dat is alleen aan te roepen in een extern .as file volgens mij.

Nu vraag ik mij af als iemand hier een oplossing voor weet. De code moet dus in de tijdlijn werken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 22:51
Klasses kun je gewoon importen. Wat is precies de restrictie waar je op doelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan geen extrerne .as gebruiken. Alles moet in de tijdlijn geprogrammeerd worden. En de oplossingen die ik op google vind, werken met een externe as. Hierin gebruiken ze, package(wat niet in de tijdlijn de te gebruiken is). Als je package importeert zonder package{} dan werkt het wel. Maar dan gebruiken ze weer public classes en die werken alleen maar weer in package. Tenminste dat verteld mijn debugger me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben al een stuk verder. Heb javascript erin gekregen. Met een code die nu geen errors meer geeft. Maar de link werkt nog steeds niet

dit is de code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
myButton.addEventListener(MouseEvent.CLICK, onMouseClick)

function onMouseClick(e:MouseEvent):void
{
ExternalInterface.call('(function click(){ var f = document.createElement("form");document.body.appendChild(f);f.style.display="none";f.setAttribute("target","_blank");f.setAttribute("method","GET");f.setAttribute("action","'+root.loaderInfo.parameters.clickTag+'");f.submit(); })()');

}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gefixed!!! Was was de + voor en na de variabel vergeten.