Patriot Memory introduceert Zephyr-ssd's

Pagina: 1
Acties:

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
nieuws: Patriot Memory introduceert Zephyr-ssd's

1ste alinea
De ssd's beschikken over 64MB cache-geheugen en standaard is ondersteuning voor het trim-commando in Windows 7 aanwezig.
Het is misschien muggenziften maar ik vond het nogal ongelukkig verwoord.

Het lijkt alsof er bedoelt wordt dat trim iets van Windows 7 is of dat de ssd alleen trim aan kan als er Windows 7 opstaat. Het lijkt me niet dat de ssd die beperking heeft en trim is niet OS gebonden.

Ik zie trouwens dat dat in het originele artikel hetzelfde verwoord staat :s

[ Voor 7% gewijzigd door kluyze op 15-04-2010 14:37 ]

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Trim wordt inderdaad pas native in Windows 7 ondersteund, dus dat is relevant om te noemen :) Het commando wordt weliswaar ook in Server 2008 en Linux ondersteund, maar Windows 7 is voor onze bezoekers relevanter...
En ja, trim wordt ook door third party tools mogelijk gemaakt, maar native trim-support onder Windows 7 is best fijn: scheelt gedoe :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Formuleer het dan niet zo alsof het een unieke feature van windows 7 is.
De ssd's beschikken over 64MB cache-geheugen en ondersteuning voor het trim-commando, dat onder andere standaard in Windows 7 zit, is aanwezig.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dirk schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:36:
Formuleer het dan niet zo alsof het een unieke feature van windows 7 is.

[...]
Eensch. Ik denk trouwens dat ook menig systeembeheerder wel pap van deze dingen lust, dus ik heb dat hele Windows 7 er maar uitgesloopt :) Wie het trim-commando belangrijk vindt, heeft zich toch al ingelezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 15-04-2010 18:54 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.