Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
ik wil graag een complete Windows Vista installatie kopieren van mijn laptop naar een vaste PC, zodat ik mijn laptop aan iemand uit kan lenen, terwijl ik gewoon verder werk op de vate PC. Het idee is dan dus dat ik alle isntellingen, software en bestanden in een keer installeer, als dat kan... Ik wil de Vista dan graag als 2e besturingssysteem op die pc, zodat ik ook gewoon nog in mijn WIndows 7 installatie kan. Kan ik dit doen, en zoja hoe?
Alvast bedankt,
MathieuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Da's vrij lastig.

In principe is dit mogelijk met software als Symantec Ghost, echter verschilt de hardware van een desktop en een laptop zodanig dat je maar heel weinig kans hebt dat het gaat werken, en sowieso ben je je windows activatie kwijt.

Een andere manier is om met P2V virtualisatie je fysieke pc om te zetten in een virtuele machine, maar dat is niet echt wat je zoekt denk ik, en je komt een hoop vergelijkbare problemen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
Welkom bij GoT!

Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google. Technisch gezien zal dit vast mogeljik zijn, maar ik denk dat het sneller is om hem opnieuw (als 2e OS) op je pc te installeren en dan dmv Windows Easy Transfer je settings etc. te migreren.... maar goed..wat ik al eerder zei, zoekt en gij zult vinden! :+

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic gaat dus op slot!

Dit topic is gesloten.