Website crawling comparison tool

Pagina: 1
Acties:

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:45

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Voordat ik het zelf ga maken, ben ik eerst op zoek gegaan naar een stukje software dat als input 2 website roots krijgt, en (binnen datzelfde domein uiteraard) langs alle links crawlt om te zien of beide websites gelijk zijn. Ik kon me haast niet voorstellen dat het niet bestond, maar na zorgvuldig Googlen moet ik zeggen dat ik erg weinig, zeg maar gerust geen, bruikbare links heb gevonden. Ik vind alleen Search Engine Optimization tools om te zien welke website beter geindexeerd wordt, maar dat is dus niet wat ik zoek.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Is dat niet een erg inefficiente manier om twee websites hetzelfde te houden?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Mjah, het is even wat complexer dan dat, ik ben momenteel bezig om een renderengine van een cms te upgraden, en wil dus weten of alle code nog wel goed wordt geparsed en gerendered. Handmatig is niet te doen, en servermatig alle sources comparen is dus niet voldoende omdat er dus dingen kapotgemaakt zijn in de nieuwe renderengine (ja, don't ask..).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Je kunt toch gewoon beide websites (oud en nieuw) crawlen en opslaan, en dan een willekeurige diff-tool eroverheen laten gaan? Waarom zou je een aparte tool nodig hebben die dat tegelijkertijd doet? :p

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Ja, dat is ook een mogelijkheid idd... ga dat wel doen ja..

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Dat lijkt me de makkelijkste optie idd. Bijv HTTrack is zo'n crawler.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1