Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb sinds kort de linksys wrt160NL met storage link. Ik heb mediaserver aangezet in de opties, en dan kan ik via mijn pc deze mediaserver aanroepen en door mijn muziek op de externe schijf die aan de storagelink hangt afspelen/doorzoeken. Ik krijg de schijf alleen niet volledig gekoppeld zodat ik alle mappen kan doorbladeren en ook normale bestanden kan bekijken. Het enigste wat ik kan vinden is dus die mediaserver, maar ik zou die schijf ook moeten kunnen toevoegen als externe schijf. Hoe werkt dat?
Bovendien zou ik graag willen weten of het mogelijk is deze externe schijf die aan de storagelink hangt van buiten af te benaderen? Ik heb gezien dat de router de schijf gewoon het ipadres van de router geeft... dus heb geen idee hoe ik deze van buitenaf dan zou moeten benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:34
Volgens mij zijn de antwoorden op jouw vragen allemaal in de handleiding of op de website van Linksys te vinden. Verder heeft dit niets met Professional Netwerken te maken, dus ik verplaats dit topic naar NT.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb hier niks in de handleinding, of op de site van linksys over kunnen vinden. Zeker niet over het van buitenaf benaderen van de harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het van binnenaf benaderen is gelukt, van buitenaf lukt nog steeds niet omdat de router geen IPadres toekent aan de schijf, dus ik weet niet hoe ik de schijf van buitenaf kan benaderen