Sinds vandaag beweegt de cursor uit zichzelf, het kwam gister of eergister ook al voor maar niet zo erg en zeer tijdelijk, zelf ging ik uit van een storing in de muis of iets en vond het eigenlijk wel grappig eruit zien, maar sinds vanochtend is het veel extremer geworden en is het bijna niet meer mogelijk om te kunnen werken op het systeem. Het gaat om een Windows XP systeem met service pack 3 draaiend op een Pentium 4, gister geïnstalleerd.
Zelf dacht ik eerst aan een leuk grapje van iemand, maar uiteindelijk bleek dat als het netwerk en muis niet aangesloten waren dat de cursor nog steeds beweegt. En zelfs heel eventjes begon het toetsenbord ook mee te doen.
Zelf weet ik niet meer wat het kan zijn, op het systeem staat Trend Micro Security Agent, dus spyware/virus/ect lijkt me niet een logische verklaring.
Heeft iemand misschien een idee?
Het gaat om een muis met draad zonder muismat aangesloten op de PS2 aansluiting (maar niet aangesloten doet die het nog steeds)
Zelf dacht ik eerst aan een leuk grapje van iemand, maar uiteindelijk bleek dat als het netwerk en muis niet aangesloten waren dat de cursor nog steeds beweegt. En zelfs heel eventjes begon het toetsenbord ook mee te doen.
Zelf weet ik niet meer wat het kan zijn, op het systeem staat Trend Micro Security Agent, dus spyware/virus/ect lijkt me niet een logische verklaring.
Heeft iemand misschien een idee?
Het gaat om een muis met draad zonder muismat aangesloten op de PS2 aansluiting (maar niet aangesloten doet die het nog steeds)