[WIN7] Problemen met opstarten nieuwe installatie.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Sinds deze week heb ik een nieuwe pc in mijn bezit, met windows 7 voorgeinstaleerd. Specs zijn: Intel Core Duo 2 (2.66 GHZ), 4GB DDR2 ram en 1 TB harde schijf. Alles draaide perfect totdat ik gisteren begonnen ben met het installeren van mijn programma's.

De problemen zijn ontstaan na het installeren van de Adobe Master Collection CS3. Na installatie heb ik de wizard mijn systeem laten herstarten, maar deze start sindsdien niet meer goed door. Het netwerkcentrum rechtsonderin blijft bezig met zoeken (blauw cirkeltje ervoor), en is niet te openen. Als ik rechtsklik op een van de CS3 programmas in mijn startmenu, om een snelkoppeling te maken, bevriest deze minstens een minuut. Hetzelfde geld voor bepaalde configuratiescherm (onderhoud, netwerkcentrum enz.). Na enige tijd (30 minuten) kreeg ik ook meldingen dat explorer niet meer reageerde. Overigens werken andere programmas ( firefox, windows live) zonder problemen.

Met enige moeite heb ik de Adobe programma's weten te verwijderen, maar dit lukt niet volledig, en de problemen met opstarten blijven bestaan. Mijn idee is dat de installatie van CS3 niet goed is afgerond. Ik baal natuurlijk enorm dat mijn pc nu al problemen heeft, en wil graag weten wat ik nog kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:04
systeemherstel gebruiken en dan terugzetten naar situatie voor installatie CS3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Voortaan een startimage maken voordat je aan de slag gaat met het installeren van programma's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
brtk schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:48:
systeemherstel gebruiken en dan terugzetten naar situatie voor installatie CS3 ?
Helaas wilde systeemherstel gisteren ook niet opstarten, venster bevriest na het aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Persoonlijk zeg ik, opnieuw proberen, image maken van je verse volledige up to date installatie en dan (een originele) CS3 installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukkig opgelost! Via de recovery opties die je krijgt door F8 tijdens opstarten in te drukken kon ik wel bij systeemherstel. Na het herstellen lijkt alles weer goed te werken, ik hoop dat dit zo blijft als ik Adobe opnieuwe installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
en als het probleem zich weer voordoet na installatie van die adobe producten gewoon die herstelconsole proberen zonde de adobe programma's te verwijderen en kijken wat hij dan doet.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1