Toon posts:

Windows 7 Home Premium 64bit op Toshiba A300

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nog niet zoveel over kunnen vinden (maar dat kan natuurlijk aan mij liggen), is het verstanding om op onderstaande laptop de retail versie van Win7 te installeren? Zeg maar, ik moet zelf de drivers dus gaan opzoeken?

#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech TrackMan Wheel€ 35,68€ 35,68
1Toshiba Satellite A300-1F0€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 35,68

Ik zie dat de trackman per ongeluk is meegekomen. :P Maar goed, is dat aan te raden? Ik vind hem nu namelijk nogal traag doen, en ik wil een fresh install doen. Kan ik net zo goed meteen Win7 erop knallen, 64bit, toch?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:38:
Kan ik net zo goed meteen Win7 erop knallen, 64bit, toch?
Ja, kan prima.
Drivers installeert die waarschijnlijk (bijna) allemaal zelf wel en degenen die hij niet automatisch doet vind je wel met Google of je pakt de Vista drivers werken ook vaak.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
Nice. Is het dan aan te raden de OEM of de RETAIL te nemen van Win7? Ik heb begrepen dat de OEM dan wel goedkoper is, maar die is maar voor 1 systeem te gebruiken, heeft troep software erbij (toch?) en als je wat upgrade aan het systeem (zou zo maar kunnen, garantie is toch op) dan heb je een probleem omdat het systeem 'anders' is. Of is dit klinklare onzin en moet ik gewoon ALTIJD per systeem de OEM kopen om geen dief te zijn van eigen portomonnee?

EDIT: ik ben er al uit, het wordt retail. Die schijnt gegarandeerd geen extra zooi mee te dragen, is dus een echte 'clean' install, en daar heb ik graag die 50 euro extra voor over. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 00:34 . Reden: oplossing gevonden ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:38:
Ik heb er nog niet zoveel over kunnen vinden (maar dat kan natuurlijk aan mij liggen), is het verstanding om op onderstaande laptop de retail versie van Win7 te installeren? Zeg maar, ik moet zelf de drivers dus gaan opzoeken?

#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech TrackMan Wheel€ 35,68€ 35,68
1Toshiba Satellite A300-1F0€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 35,68

Ik zie dat de trackman per ongeluk is meegekomen. :P Maar goed, is dat aan te raden? Ik vind hem nu namelijk nogal traag doen, en ik wil een fresh install doen. Kan ik net zo goed meteen Win7 erop knallen, 64bit, toch?
Sorry maar eh :+ Als je nu gewoon even bij Toshiba op de website gaat zoeken of er voor je hardware ook Windows 7 drivers zijn. Tja....zo eenvoudig kan het zijn, maar om hier nu speciaal een topic voor te openen...dat gaat toch iets te ver in mijn ogen :+

Deze gaat dus op slot...je kunt dat natuurlijk zelf vrij eenvoudig achterhalen of Windows 7 erop kan.

Dit topic is gesloten.