Toetsenbord met geintegreerde muis en usb hub

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

• rondegroot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11 13:02
Wie kan mij helpen?

Ik ben opzoek naar een toetsenbord waar een ingebouwde muis (touchpad) en een usb hub in zit.

Wij gebruiken speciale fabriekscomputers waar maar één usb port op zit. Vandaar de vraag.

Gr, Ron

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En eerst een hub aansluiten en dan pas het toetsenbord is geen optie?

Verwijderd

let er wel op dat alles op 1 port is aangesloten, die maar 2.5w kan leveren

een harde schijf of een uit de kluiten gewassen usb stick doet het waarschijnlijk niet op zo'n "hub"
Edmin schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:40:
een tobo met usb poorten is in feite niets meer dan een usb hub met allerlei apparaten eraan.

maar een (powered) hub lijkt mij igg een beter idee ivm bovengenoemde beperking.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dit kostte me toch zeker 3 minuten

zoek dinges

en dan bijv
http://images.google.com/...safe%3Doff%26tbs%3Disch:1

wat heb jij zoal geprobeert ?

Iperf

• beefstick
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-11 19:19
fish schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:22:
dit kostte me toch zeker 3 minuten

zoek dinges

en dan bijv
http://images.google.com/...safe%3Doff%26tbs%3Disch:1

Vast andere dingen dan jij, want die laatste link, al is ie misschien goed bedoeld, daar vraagt ie niet eens naar. Dus misschien moet je nog een keer 3 minuten besteden aan goed zoeken en daarna maar een gefundeerde reactie versturen.

Ontopic.
Het beste lijkt me een losse usbhub met voeding in je pc te steken en daar dan weer al je apparaten op aansluiten. Het ligt er een beetje aan hoe veel apparaten je wil aansluiten, maar je hebt ze van 4 en ook van 7 poorten wat ik uit mn hoofd weet.
Het gaat dan dus om zoiets
klik

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Edmin schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:40:
Precies. Dan zoek je een toetsenbord met touchpad of trackball of je kijkt naar iets als een Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000 Dank u Tweakers, ik gebruik 'm nog elke dag.

Hang dat vervolgens aan een (powered) usb-hub en je bent klaar.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

beefstick schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:33:
[...]

Vast andere dingen dan jij, want die laatste link, al is ie misschien goed bedoeld, daar vraagt ie niet eens naar. Dus misschien moet je nog een keer 3 minuten besteden aan goed zoeken en daarna maar een gefundeerde reactie versturen.

Ontopic.
Het beste lijkt me een losse usbhub met voeding in je pc te steken en daar dan weer al je apparaten op aansluiten. Het ligt er een beetje aan hoe veel apparaten je wil aansluiten, maar je hebt ze van 4 en ook van 7 poorten wat ik uit mn hoofd weet.
Het gaat dan dus om zoiets
klik
crap, i stand corrected ..... ik dacht dat ie met touchpad was, en die andere rechtsonder staat wel 2 port usb hub in de omschrijving maar 450 dollar is een tikke veel. kun je net zogoed een laptop kopen

Iperf

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op de "probeert" [sic] na is dat de vraag ja...

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf de moeite doet voor je een topic opent, en dat je vervolgens een fatsoenlijke topicstart maakt waaruit die inzet blijkt.

Je meldt hier niets van waar je al gezocht hebt, op welke termen, wat je vond (links!) en waarom die info niet toereikend was. Zo kunnen wij niet met je meedenken - en heeft een topic geen zin voor anderen. Daarom gaat hij ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.