[Ervaring] HP 576202-001

Pagina: 1
Acties:

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-12 10:12
Eens in de zoveel tijd kopen wij voor de klussers op kantoor een pallet met leuk spul.
Zo zijn ze in de pauze lekker bezig met hobby projecten en leren ze bij met fun.

Nu heb ik vorige week weer een pallet laten komen en zat er één hele grote doos bij met voor ons niet snapbaar apparatuur.
Het ziet er enorm leuk uit en de klussers willen er graag mee aan de slag, alleen weten ze niet waar te beginnen. We missen denk ik nogal wat onderdelen maar we weten niet waar we moeten starten en wat echt noodzakelijk is. Bovendien we weten niet wat we zoeken dus Google heeft weinig zin.
En hier zitten hopelijk genoeg tweakers die ervaring hebben met dit moederbord/systeem.

Ik heb:
Een Mobo: HP 576202-001
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/oh8wfl.jpg

Delta Electronics DPS 850DB, 80 Plus Bronze (kan niets vinden, het is iig een enorm blok)

2 CPU's: E5504 XEON (link)

VGA: Nvidia quadro FX 4800 (link)

4x HDD's (niets spannends)
Doos vol met geheugenkaarten (banken genoeg in de Mobo)

Nu heb ik geen kast en geen stekkers en nog geen koelers, een kast heb je vaak niet nodig voor een test/speel project of is dit met dit systeem wel nodig?

Wat missen we, wat hebben we precies voor iets en hebben we er iets aan?

Ik hoop trouwens dat ik dit topic goed heb geplaatst, weet een MOD een betere plaats zie ik hem graag verplaatst

[ Voor 4% gewijzigd door Ruffian op 14-04-2010 21:43 ]

A life? Where can I download it??