Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben op zoek naar een MP3-speler, die ik onder andere tijdens het hardlopen kan gebruiken.
Voorheen had ik iets wat heel erg op deze leek:
Afbeeldingslocatie: http://is.gumtree.com/ad_image/live/big/289479121.jpg
Ideaal vanwege het oordopjes systeem, waardoor hij om je nek kon hangen.

Zijn dit soort artikelen nog te verkrijgen, aangezien ik hier niks over in de Pricewatch kan vinden.
Ik vind eigenlijk de Ipod Nano er wel erg mooi uitzien, alleen de vraag is of dit makkelijk te dragen is, (niet in termen van gewicht, maar meer in termen van handigheid). En zo niet, heeft iemand dan ervaring met welke wel aan deze voorwaarde voldoet?

Alvast bedankt!

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:29:
[...]
Zijn dit soort artikelen nog te verkrijgen, aangezien ik hier niks over in de Pricewatch kan vinden.
Volgens mij zijn er nog wel oordopjes te koop die je aan nek kan hangen. Loop eens een elektronicawinkel binnen, of kijk bij een online elektronicawinkel. Amazon heeft best veel dopjes te koop, daar zit vast wel wat bij.
Ik vind eigenlijk de Ipod Nano er wel erg mooi uitzien, alleen de vraag is of dit makkelijk te dragen is, (niet in termen van gewicht, maar meer in termen van handigheid).
Voor de Nano zijn er erg veel accessoires te koop die er voor zorgen dat die erg makkelijk mee te nemen is.
En zo niet, heeft iemand dan ervaring met welke wel aan deze voorwaarde voldoet?
De Sansa Clip heeft een clip waarmee je de speler erg makkelijk aan je T-shirt vast kan maken. En Sony heeft koptelefoons met een ingebouwde muziekspeler.(of andersom)

[ Voor 13% gewijzigd door Vihaio op 14-04-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

http://store.apple.com/us.../armbands?mco=MTM3NTA2NzY

Voor de nano is voor sporten erg veel te vinden. Ook is er volgens mij een speciaal Nike pakket voor te vinden die je kan ondersteunen/leuke info geven van je sportsessie's

Daarentegen zou ik zelf ook de Sansa Clip aanraden vanwege de clip :+ Mijn moeder die zet hem tijdens het hardlopen in haar hals met een clip of op haar mouw. Werkt best goed.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag de iPod Nano besteld, die armband ga ik er komende week ook eens bijhalen. Volgende week zal ik wel posten hoe het bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 16:31
Ik gebruik altijd een Zen Stone, die doe ik gewoon in mn broekzak. Of ik geef een CD aan degene achter de balie. Op de fiets en op de crosstrainer leg ik mn telefoon altijd gewoon neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:41
Ik zelf gebruik een Archoss Clipper, 2 GB en heeft ook een clipsysteem di vrij goed zit. Blijft lekker stevig aan mijn kleding hangen. Ook zijn de oordopjes die erbij zitten van goede kwaliteit, op een koortje zit ook een stukje plastic waardoor je het snoer onder je kin kan vast zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook een nano, werkt perfect met een goede armband, ik heb er 2 en heb ze hier gekocht ;
*SPAM*

[ Voor 33% gewijzigd door FeaR op 10-05-2010 17:10 ]

Pagina: 1