[word2007]printen op TSP400 lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
Ik heb een Star TSP400 thermische etikettenprinter. Deze probeer ik adresetiketten te laten printen, maar hij blijft lege etiketjes uitspugen. Als ik een testpagina afdruk werkt dit wel (via printereigenschappen), dus de driver is gewoon goed geïnstalleerd.

Ik heb de marges van de etiketten goed staan en hij snijdt netjes een etiketje af. Ik heb ook al geprobeerd courier te printen, maar dit werkt ook niet.

Iemand nog een ander idee om dit voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Werkt het wel als je eerst naar een pdf printer print, en dan vanuit Acrobat Reader de boel naar de printer stuurt?

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Dan krijg ik eerst een anderhalve meter aan etiketten en dan 1 etiketje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dat is een beetje weinig informatie. :p Ziet de PDF er op het scherm wel goed uit? Dus zie je de etiketten op de goede posities staan in Reader?
Nee->Word 2007 probleem.
Ja->Probleem met printerdrivers/-instellingen.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Hij geeft een pdf waar de tekst voor de etiketten in het midden-boven staat. Verder volgens mij gewoon a4 formaat, terwijl ik dat wel goed ingesteld heb. Ik was ook al aan het kijken bij de afdrukserver eigenschappen om daar een nieuw formulier aan te maken, maar deze geeft steeds aan dat de waarden niet positief zijn, terwijl ze dat wel gewoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
kick, iemand een optie?
Pagina: 1