Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Meedoen met Hifi uit Engeland

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Onderwerpen

• rzw2
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-07-2016
Hallo allemaal,

Ik ben van plan komende maand een stevige 5.1 speakerinstallatie aan te schaffen. Ik heb eens wat rondgekeken op internet en ben her en der wezen luisteren en weet wat ik wil: de Monitor Audio RX serie. (RX6, RXC, RX-FX en RXW-12 sub) allen in de gloss black uitvoering. Als ik de prijzen in Nederland vergelijk met die in Engeland scheelt me dat meer dan 1000 euro. :) (ruim 25%) Dat is voor mij genoeg om even op en neer naar Engeland te rijden.

Ik heb inmiddels contact gelegd met een vestiging van *knip*. Zij kunnen deze speakers leveren. Mijn bedoeling is om deze de vrijdag na hemelvaart (14 mei) op te gaan halen. Omdat ik dan toch al rij, is het natuurlijk mogelijk om wat meer mee te nemen. Er zit echter wel een limiet aan aangezien je niet meer dan 3m3 en voor wederverkoop bestemde artikelen door de tunnel mag vervoeren. En dat doe ik dus ook niet. O-) Ik koop echter geen versterker of vergelijkbare apparaten dus ik zou een exemplaar (tegen het delen van de reiskosten) kunnen meenemen. Is hier interesse voor?

Ik zou zeggen: kijk eens op de site en verbaas je over het prijsverschil. ;)

FeaR wijzigde deze reactie 14-04-2010 18:59 (4%)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:37

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Helaas is het op GoT niet toegestaan samenkoop- / inkoopacties te organiseren, zie ook Einde aan de Inkoopacties. Vandaar dat dit topic op slot gaat.

FeaR wijzigde deze reactie 14-04-2010 19:20 (20%)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True