Spellen zoals Streetlegal Redline

Pagina: 1
Acties:

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11 09:31
Hallo,

ik ben op zoek naar een race spel waarbij je net als bij streetlegal redline de auto helemaal kunt aanpassen en zelf de motor samen stellen en "tunen" etc.
de physics zijn ook matig en het spel is alles behalve goed geoptimaliseerd.

zelf heb ik al gekeken naar de need for speed serie maar bij die mis ik toch het zelf samen kunnen stellen van motoren en de ophanging en de tuning mogelijkheden.

project torque is qua gameplay wel fijn maar daarbij mis je ook weer een hoop tuning mogelijk heden.

iemand die nog een race game weet waarbij je de mogelijk hebt om de hele auto zelf samen te stellen zoals je dat ook bij streetlegal kunt doen ?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens mij niet..een Forza bijv. is leuk, maar je kunt niet zelf de onderdelen plaatsen zoals je dat bij SL kon doen.
Spel loopt inderdaad enorm buggy, ook na tig patches, en valt op Windows 7 machines lastig tot niet aan de praat te krijgen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vroeger, heel vroeger, had je Motor City Online, elk onderdeel kon je vervangen en tunen. Physics waren niet super, maar diepgang was erg aanwezig. Er is ooit een team begonnen met eigen versie van MCO te maken, maar dat gaat bizar langzaam.

BRO gebruik Rfactor, maar dat is puur tuning en geen motor keuze of dergelijke. Je hebt wat MMO achtige racegames (Raycity welke vrij nieuw is, midnightclub LA dacht ik ook, project torque heeft inderdaad niet veel tuning mogelijkheden - licentie issues zover ik weet), maar weet niet hoeveel diepgang daar zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.