Rechter speaker wel, linker speaker geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:57
Hoi,

Onlangs heb ik een Logitech X540 5.1 surround setje gekocht.
Helaas waren de kabels voor de 2 achterboxen te kort.
Dus ik heb een verlengkabeltje gekocht en aangesloten, deze bestaat uit twee kleuren.
Een rode kabel en een zwarte.

Ik heb de linker speaker in de zwarte kabel gestoken, en de rechter speaker in de rode kabel.

Echter hoor ik in de linker speaker geen geluid meer.

Als ik de kabels omwissel hoor ik wel uit de linker, maar niet uit de rechter kabel etc....

Het ging om deze kabel
Afbeeldingslocatie: https://secure.cdlmicro.co.uk/images/user/fullsize/2RR-303MF.gif
https://secure.cdlmicro.co.uk/html/show_product.php/pid/661

Er was mij verzekerd dat ik zowel de linker als de rechter box er op aan kon sluiten...

Alle andere boxen van de 5.1 set doen het wel, behalve dus de 2 achterste waarvan of de linker of de rechter het niet doet.. (geen geluid doorgeeft)

Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als je de achterste boxen direct aansluit (zonder verlengkabel) werkt het dan wel?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:57
Ja.
Maar ik heb juist de verbindingskabel gekocht zodat ik ze verder weg kon zetten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

tja dan lijkt het me simpel toch. Uit je test blijkt dat de rode zwarte ader van je verlengkabel dus geen verbinding maakt, dus je kabel is stuk.

Er vanuit gaande natuurlijk dat als je zonder de verlengkabel speelt ze het wel allebei doen!

[ Voor 3% gewijzigd door Ray op 14-04-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msjong
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
Je hebt inderdaad je eigen antwoord gepost! Hoogst waarschijnlijk heeft je verleng kabel een draadbreuk! Nieuwe halen dus!