500 piek voor mobo,proc,geheugen.

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:11
Hi allemaal,
Ik heb nu 500 piek.
en hiervoor moet ik een nieuw mobo, proc, geheugen kopen.

Mijn enige eisen:
min. 128MB PC133.
De mobo moet of sound onboard hebben of 1 isa slot (voor mijn oude geluidskaartje).

Ik heb dus werkelijk geen cent meer :( (nou ja misschien 1 tientje maar meer echt niet :o)

En tevens zou ik het liefste alles bij 1 winkel bestellen (online maakt mij niet uit).

Wie kan mij adviseren bij welke winkel ik het beste dit alles kan kopen ? en welk mobo +proc. zal ik dan nemen ?
Alvast bedankt!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 19:53
Bij www.itdevices.nl hebben ze momenteel een bundelactie van MSI misschien is dat iets voor je?

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:53

backupdevice

No Risk , Full Push

Kij ff in de prijswatch, staan alle prijzen op.

Zou gaan voor een Duron , MSI MOBO, en dat geheugen moet je NU kopen. Prijzen gaan zeer snel omhoog.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

MB SocketA MSI K7T PRO-2 , UDMA66
Nlg 299.00

CPU SocketA AMD Duron 650 200FSB Tray
Nlg 148.00

Dimm PC133 128mb SDRAM OEM
Nlg 93.00

Veel goedkoper zal je het echt niet kunnen krijgen, dit alles bij RG Computers (www.rgcomputers.nl) Mijn tip: spaar nog maar eventjes door totdat je er 150 piek bij hebt dan kan je stukken meer.

Edit: of je moet 2e hands gaan kijken

• Wild pigeon
Bij www.itdevices.nl hebben ze momenteel een bundelactie van MSI misschien is dat iets voor je?
Opzig geen slecht acite maar de prijzen zijn net iets te hoog voor mijn budget :( but thanks!

• Wild pigeon
ChUcKy2731 => Thanks!
Ik denk dat ik nog heel ff spaar en dan ga voor de MSI K7T pro2a... volgens mij is dat toch wel een mooi plankje! icm 128MB SD Ram PC 133 oem en een Duron 650 (@1gig :9)
Dit alles is bij elkaar maar 575 (incl verzend kosten) bij R&G computers... thanks!

Verwijderd

Heb in de price watch ergens een cobo gezien van een Epox mobo en een k7 500 met koeler voor +/-365 ofzo. daar kan je dan nog makkelijk een reepje pc 133 bij kopen :)

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
http://www.gistron.com

en meer werken dus!! :)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 13:09 schreef Wild pigeon het volgende:
ChUcKy2731 => Thanks!
Ik denk dat ik nog heel ff spaar en dan ga voor de MSI K7T pro2a... volgens mij is dat toch wel een mooi plankje! icm 128MB SD Ram PC 133 oem en een Duron 650 (@1gig :9)
Dit alles is bij elkaar maar 575 (incl verzend kosten) bij R&G computers... thanks!
dan zou ik toch nog maar ff doorsparen wil je die duron 650 op 1000 mhz laten draaien! ;)

koelertje dus..... ;)

• Wouter!
  • Laatst online: 09:10
Moet het echt goedkoop worden? Moederbordje van Jetway (met allerlei onboard shit). Als je de prijzen van Jetway ziet, dan kun je al zien dat dat je er niet teveel van moet verwachten. Ik heb er geen ervaring mee, maar schijnt niet zo heel stabiel en duurzaam te zijn ... ligt er maar aan wat je ermee wil. Of Soltek plankje ... ook vrij goedkoop (ongeveer net zoals MSI), over kwaliteit durf ik niets te zeggen. Ik zou altijd voor Asus of Abit gaan, maar goed ... dan moet je iets meer sparen. Er zijn toch wel een paar tientjes meer uit te trekken of niet?

*D

• Wouter!
  • Laatst online: 09:10
Check ook effe de volgende sites:

http://www.funprice.nl
http://www.hgcomputers.nl (bodemprijzen ... net zo duur als de meeste (online-)shops trouwens, dus de meesten hebben al redelijk lage prijzen)

• Stropdas
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Hee wilde duif! Wat is er mis met je Chaintech6BMT? (die had jij toch ook?) Hij draait nog steeds goed voor het werk wat ik er mee doe met een Celly2 @850(internetten en muziek luisteren)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Wild pigeon
Op zaterdag 10 maart 2001 02:16 schreef Stropdas het volgende:
Hee wilde duif! Wat is er mis met je Chaintech6BMT? (die had jij toch ook?) Hij draait nog steeds goed voor het werk wat ik er mee doe met een Celly2 @850(internetten en muziek luisteren)
Hi Stropdas... ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wie je bent |:( Maar ja,
Mijn Chaintech 6BTM deet het opzig prima maar die heb ik al een half jaar niet meer... ik heb hem toen geruild tegen een Abit BE6 en daar loopt mijn celly II 566 @ 952 nu op! maar ik wil gaan switchen naar socket a... vandaar... (en ik ben niet 100% tevreden met mijn abit bordje)
Pagina: 1